@Timv37 is ie nou doorzichtig???
Exact!
Wat een geweldig horloge. En dat uurwerk Maarre, heeft ie wel een wijzerplaat? Anders ben je gruwelijk off-topic (met dit formidabele pols sieraad).
O wauw, en dat in combinatie met de brushing van de kast. Wat een beauty.
Thanks! Het geheel maakt het wel af inderdaad
Deze vind ik nog steeds erg mooi.
Erg mooie combi die kast en de wijzerplaat hoor!
Erg leuk die 12 en 6 indices ook op de kast zelf.
Thanks!
En ze houden het glas vast.
Die blauwe plaat is nooit gekomen. Geld terug, zeer onbetrouwbare verkoper. Is was hier op het forum al voor die Franse club gewaarschuwd. Maar ja, niet luisteren he… altijd eigenwijs.
Deze doet de naam “wijzer-plaat” alle eer aan.
Wow @Chillekasper dar is wel echt een bijzondere wijzerplaat zeg. Wat een structuur, materiaal en kleuren. Een beetje “milieubewust” en “natuurgericht” avant la lettre?
De houten horloges van tegenwoordig kunnen hier niet tegenop.
Mooi hoor
Ik vind hem ook heel tof. Momenteel krijgt hij een beurt en de kast wordt ook weer opgepiept. Dus denk dat hij er alleen maar beter uit gaat komen te zien.
De foto die ik deelde heeft wel een filter erover. Ik ben op zoek naar een andere foto die ik heb genomen. Ik vind het namelijk ook een bijzonder horloge. Ik heb geen idee waarvan de plaat gemaakt is. Het ziet er goudkleurig uit. Maar tegelijk heeft het een textuur, zou het linnen kunnen zijn?
Hoi @Chillekasper het ziet er inderdaad uit als linnen. Migelijk als basis gebruikt en daarna gecoat met een messing of verguld?
Dat is wel een techniek die werd toegepast in andere technische omgevingen.
In de wijzerplaten weet ik niet hoe dit werd gedaan.
Experts in de zaal???