Ze hebben helaas bijna allemaal gemeen dat je nauwelijks kan zien hoe laat het is en dat is dan weer jammer want het zijn stuk voor stuk juweeltjes qua techniek.
Jammer van de afleesbaarheid⌠maar het is ook geen straf om wat langer naar je horloge te staren om te kijken hoe laat het eigenlijk is.
Deze in Genève in het echt gezien, alleen stond het jaartal een beetje scheef, beetje jammer voor zoân duur horloge.
Bij extraordinair denk ik toch vooral aan dit:
Bij de rest denk ik vooral buitengewoonâŚ
Dit zou ook zeker goed kunnen. Het gaat om horloges die alles-behalve gewoon zijn.
Zie hier een Louis Moint Jurassic met wijzerplaat van echt dino bot van 150 miljoen jaar oud!
De Thomas Prescher is mooi zeg! De meeste andere vind ik een beetje âtoo muchâ.
voordat je eindelijk hebt uitgevonden hoe laat het nu eigenlijk is op dat âhorlogeâ
Ach joh, als je zulke klokken kan veroorloven maakt het echt niet meer uit hoe laat het is, je hebt alle tijd van de wereld
JLC 101 : het kleinste beweging ooit gemaakt.
98 delen in 0,2 cmÂł, 3,4 mm dik, 21â600, gewicht 1 gramâŚ
Ik denk dat de TS âExtraordinaryâ bedoelde?
Als complicatieliefhebber vind ik ze allemaal prachtig, maar die Astronomia vind ik wel echt lekker
Staat een Jacob en Co op marktplaats Sla je slag
Oooooops⌠Beetje boven budget. Toch maar een Certina kopen
Leuk topic! Dan mogen natuurlijk deze kunstwerkjes niet ontbreken. Ze zijn niet allemaal even mooi of draagbaar, maar herbergen wel zeer speciale technieken:
Devon
Hublot
Richard Mille
Urwerk
Geen poep, Peter R.
Die anglicismes toch ook altijd, terwijl er prima Nederlandse alternatieven zijn
Heb je ook fotoâs van de horloges achter de vitrine?
Kwam deze tegen op instagram.
Im beweging echt supermooi!
Excalibur Spider Pirelli â Double Flying Tourbillon
Zou er mijn ogen niet van af kunnen houden.
Filmpje
Of je dan ff 5% kunt aanbetalen bij je bestellingâŚ
Vrijwel alles van MB&f is extraordinair