Meest "geleefde" horloge van HF

Veelvuldig worden er horloges besproken welke beschadigingen hebben opgelopen vanaf de fabriek naar klant (nieuw of ter reparatie) Uiteraard snap dat een menigeen erg zuinig is op zijn horloge, vandaar eens de andere kant van de medaille.

Wie heeft het meest “geleefde” horloge op het forum?

Wie heeft op het forum bijvoorbeeld die Rolex, GS, Tudor, Seiko etc. etc. (horloges met een serieuze waarde) met de meeste gebruikssporen. Interessant is natuurlijk ook de verhalen achter de littekens.
Horloge moet uiteraard in eigen bezit zijn, post een foto en je verhaal ik ben benieuwd.

7 likes
18 likes

@Michel.s kom er maar in!

Edit: oh, wacht…

4 likes

@Michel.s Flink wat emo-waarde neem ik aan?

image

44 likes

En het doet het nog steeds :grinning::grinning::grinning::grinning:

8 likes

Zekers. We maken wat mee met zijn tweetjes :grinning:

19 likes

Goed; dit topic kan zo te zien dicht! :slightly_smiling_face:

6 likes

Haha daar gaat niemand meer overheen neem ik aan. :joy:

1 like

@Fate_Amenable_To_Change, kom er maar in.

4 likes

Even 1 van mijn favoriete posts ooit delen:
Een Rolex restauratie

https://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?33136-Restoring-a-Rolex-Submariner-5513

12 likes

Van ex-paratrooper uit UK die het in jaren 80 onder meer op de Falklands droeg tijdens de oorlog :fist:t2:

46 likes

Niet slecht maar @Michel.s heeft volgens mij de Falklands eigenhandig verplaatst terwijl ie zijn G-Shock droeg :joy:

14 likes

Idd n supertoffe post. Ook omdat het één van mijn favoriete horloges is :heart_eyes:

1 like

Ik meen mij een yachtmaster te herinneren die van een wildwaterbaan was geweest.

5 likes

Dit was gelijk het eerste klokje waar ik aan dacht :joy::rofl::joy:heerlijk misbruikt. :+1:

Wat is dat nu weer voor gelul? Je vraagt om de meest geleefde horloges en hun verhalen, maar mensen zonder dikke doekoe mogen daar niet aan mee doen? Of mensen die de GS mooi houden maar het Certina duikertje mee hadden toen ze op een ezel door Afghanistan trokken?

Ik heb wel één en ander met mijn horloges gedaan, maar als je zo begint wordt ik niet bijster loslippig.

Sorry neef (om de poëet filosoof van het forum te parafraseren), maar je zoekt maar een andere verhalenverteller. :-1::-1::-1:

17 likes

Dat is snel - je kon het niet laten zeker?

:clap:
Hear hear! Wat een onzin zeg.

4 likes

:thinking: …wat een hoop geïrriteerde mensen vandaag.
Doe 's gezellig ûh lief. :wink:

7 likes

Niet mee eens. Waarom onderscheid maken? Waarom zijn de verhalen over duurdere horloges beter? Dit soort topics zijn niet sfeerverhogend zullen we maar zeggen.

8 likes