Over motorongeluk gesproken…
Dat deze nog niet genoemd is:
Over motorongeluk gesproken…
Dat deze nog niet genoemd is:
Die heeft een beste aanvaring gehad!
Op de foto zou je zeggen dat de “0” van de “20” zelfs verfschade heeft??
Ach ja, beter een kras op je Rolex, dan een kras in je vinger.
Die vinger die heelt wel, maar die rolex…
Andermans heftige gebruikssporen van naar schatting zestig jaar - maar nog steeds lopen als de beste…en ik ben er qua uitstraling zelfs enorm blij mee. Sorry, het gaat toch nog steeds over horloges hoop ik?
Mijn oudste horloge is 2,5 jaar jong, zitten wat gebruikssporen maar dat is het dan ook.
Bij Christies staat nu een “geleefde” sub te koop maar valt net buiten mijn budget helaas.
Gevalletje alles mee doen, lassen, slijpen, hakken, breken.
Alles hangt nu aan elkaar met kit, de pushpennen, schakels en de pushers zijn ook netjes afgekit, moet wel waterdicht blijven hè
Laat ik deze nog eens afstoffen, aangezien ik alle reuring heb gemist.
Overigens heb ik glas en kroon laten vervangen.
Nádat deze foto is gemaakt.
Het idee was volgens mij wel een beetje dat je een horloge laat zien dat je zelf hebt afgedragen. Niet de afgedankte troep van een ander.
Hm, meer dan dit kan ik er niet van maken.
Wéér probeer je een topic naar je hand te zetten. Ik heb je wel door, doortrapte intrigant.
Betrapt. Maar ik zeg “volgens mij wel een beetje”, ik ben al vanaf het begin bereid geweest om toe te geven dat het strikt genomen nergens in de ‘regels’ van deze draad staat als je die letterlijk leest. En ach, @Dr.Doc had het over “horloges met een serieuze waarde” en ik plemp hier een Pulsar neer. Dus wie ben ik?
In ieder geval dan toch doortrapt.
Oh, en om het dan tenminste nog even on topic te houden, hier een geleefd horloge in mijn bezit:
prima toch, de echte “knallers” volgen vanzelf of niet…
Afhankelijk van je definitie van “knallers” hoop ik toch eigenlijk van niet. Ik moet er niet aan denken mijn dierbare (hypothetische) Datejust zo in een bakje van de Chinees te hebben liggen.
Een beetje slijtage is voor mij niet zo’n probleem, maar een “knaller” zoals deze Seiko gemaakt heeft vermijd ik liever.
Tja wat is een knaller, de daily beater waar men bij een NA trots over spreekt , of zullen dat slechts woorden zijn en is met uiterst voorzichtig met de nieuwe aankoop en noemt men het daily beater om het verhaal een beetje op te dikken…
Mensen die daily beater hebben gebruikt in hun NA kom er maar in, laat maar eens zien hoe het horloge heeft geleefd