Nee hoor, ik heb m’n partner gezellig bij me, dus de handkar is buiten gebruik. Dan nog: ik knal het meestal gewoon lekker pontificaal daar meer waar ik wil, ik hou niet van dat gezeik met doosjes zakdoekjes.
Ik schroef op housewarmings van vrijgezelle vrienden altijd een wc-rolhouder in de muur naast hun bed.
Tissue voor je partner dan maar?
Nee joh. Beste huidlotion ooit. Mag ze altijd graag laten zitten. En m’n baard moet ik uitspoelen als het de spuigaten uitloopt van haar kant, dus tissues hebben we echt, echt nooit nodig.
Nu zul je je afvragen waarom dit niet off topic is… Ik heb m’n horloges echt altijd om, Henk. Dat weet jij ook.
[Verplichte opmerking over het dragen van een waterdicht horloge op intieme momenten.]
Op die vrolijke nooit ga ik pitten. Ik laat jullie achter met deze boodschap van YouTube:
Is nu weer wat netter. Heb de bezel vervangen.
Alleen als je ze tegelijk om dezelfde pols doet✌️
Was jij vroeger ook lid van het eliteforum?
Heel vroeger. Toen de postbodes nog op varkens reden en Reverso’s nog in de mode waren.
Ik bedenk mij net. Waren wij geen HF maatjes vroeger? Was jij dat niet met je eigen microbrand horlogemerk? Stonden wij niet destijds gezellig babbelend bij de pubquiz van Japie?

Volgens mij ging het hier om een beater, een horloge wat je dagelijks gebruikt die een deukje oploopt. Volgens mij zijn mensen nu verbaal aan het beaten en elkaar een psychisch deukje op aan het laten doen. Kunnen we even weer terug on-topic?
Dus gezocht, plaatje van je eigen beater, met enige waarde, die flink heeft geleden. Volgens mij was dat de vraag van TS.
Die heeft wel wat te verduren gehad zeg. Dat de rest erom heen er niet half afgevallen is…
Nee, het horloge dat het meest “geleefd” heeft. Niet dat het eigen toegebrachte slijtage moet zijn. Mooie oude horloges met andermans slijtage mogen dan ook zoals ik het had gelezen (als ze maar in eigen bezit zijn)
Absoluut, zo’n glaasje bier doet wonderen.
Holy shit. Motorongeluk?