Da’s ook een hele leuke !
euh ja iets met uh zonder batterij
Helemaal met je eens!
Het feit dat JLC uurwerken heeft geleverd aan de grote 3 zegt al meer dan genoeg.
Alle drie maken gebruik van een JLC uurwerk. Cal 920 als basis.
Dat ze betere uurwerken dan horloges maken
Sommige JLC zijn wel mooi… maar ook talloze inspiratieloze modellen.
Met die logica kan je Omega ook wel afschrijven kerel. Zij hebben immers de Speedmaster van Rodania gepikt. Wees dan consequent. Maar dat past waarschijnlijk niet in je straatje. Waar ik begrip voor heb overigens. Dat is tenslotte inherent menselijk gedrag.
Je moet het stijltje nooit verwarren met status.
Doe mij maar een vijftigjarige cougar in een bontjas, zo’n wilde.
Heb jij niet alleen een apple watch?
Overgewaardeerd: zo’n beetje alles wat met Rolex te maken heeft (althans op dit forum).
Ondergewaardeerd: andere merken die net zo mooie horloges maken maar niet dezelfde liefde. Zoals de Omega Seamaster Prof.
Been there, done that.
Geloof me, vintage is leuker bij horloges.
Dat geldt voor alle merken. Elk merk heeft ook inspiratieloze miskleunen gemaakt.
Ah. Dat is nou jammer dat je met de
Rodania wild card komt.
In die tijd werd er niet gejat. Je had gewoon wijzerplaten fabrikanten die voor verschillende merken fabriceerde. En ja daar zat wel eens een doublure tussen.
Beetje zoals de PN van rolex. Die is ook niet uniek. …
Jurtz kerel, Steinhart is gewoon een hommage. Do not worry. Ik waardeer het alleen niet.
Ik vindt dit bijvoorbeeld een beetje een hidden gem van JLC de titanium uitvoering van de AMVOX.
Ik blijf het ook erg gaaf van JLC vinden dat ze als enige nog echt wekker horloges produceren.
Een complicatie die anders ook totaal zal verdwijnen.
Rolex
He. Die heb ik gehad. Haat liefde. Dat was het.
Die wekker rammelt als die niet is opgewonden. En als die is opgewonden dan gaat die ook af
Of je nou wilt of niet.
Tsja. Ik ontken niet dat JLC ook prachtige horloges maakt, maar er zit ook gewoon een hoop saai spul tussen.
Overigens heb ik zelf liever geen cijfers op de wijzerplaat
Erg gaaf
Tis dat ik nergens een kan passen hier in NL
Kleur is super en uiteraard heel erg licht qua gewicht.
Mooie lugs en facetten en natuurlijk de matte afwerking
Wel geloof ik 42mm.
Mooi horloge. Back to basics. Ik heb al vaker geroepen op dit leuke forum : om met crocodile dundee te spreken : this is a watch !
Geniaal horloge, die Geometer.
Overgewaardeerd of ondergewaardeerd, voor wat het waard is; Jeager-lecoultre heeft meer dan 1000 kalibers gefabriceerd. Ik ken geen enkel ander merk wat daar aan kan tippen. Voor mij is dat belangrijk om Jeager-lecoultre inderdaad te zien als absolute top. En een stalen Audemars Piquet Royal Oak voor 20.000 euro; wel erg mooi maar toch ook wel erg overpriced, lees overgewaardeerd, als ik eerlijk ben.