Meest robuuste duikhorloge

7 likes

Exact! Vergeet de rest.

4 likes

Dit is de mooiste Aquaracer. Ik heb de Aquaracer Way2110 ook gehad. Erg fraai horloge, zeker voor z’n prijs!!!:heart_eyes: :+1:

1 like

Ik heb al jaren een Sinn U1. Alles mee gedaan en geen krasje te zien.

1 like

8 likes

Mijn meest robuuste. Ik wil hem niet eens testen, waarschijnlijk kan hij meer aan dan ik…:wink:

2 likes

Ik ga met Bertjan mee! Heb deze zelf gehad, zijn ontworpen door een offshore duiker, die ze zelf op de proef heeft gesteld!

1 like

Deze kan vast tegen een stootje. Glas beschadig je niet zomaar. Boven water direct afdoendiver_submarine_central_anchor2

1 like

De Tuna 1000 is inderdaad qua water ram and slam resistance 1 van de dikste die te koop zijn.

Ik denk samen met de Omega PloProf 1200. Qua safetyfeatures is dit volgens mij nummer 1. Er zijn duikhorloges die dieper kunnen maar 1000 a 1200 meter is meer dan genoeg headroom lijkt mij.

En of je vandaag de dag horloges als dit voor ram en stampwerk wilt gebruiken is natuurlijk de vraag.

Maar t is wel lekker te weten dat het kan. :smile:

1 like

Eens, maar het heeft niks te zoeken in dit topic natuurlijk.

Die Ploprof wint IMO, past gewoon bij wat er gevraagd wordt. Mooie pics trouwens op isofrane en mesh😉
Even terug ontopic, waarom kiest niemand voor een van de betaalbare microbrand opties? Geen quartz maar misschien wel bomb proof? Boschett, Helson, Armida A1, Haldor Abissi, Tempest Viking…

4 likes

De Sinn UX. In de kast tot 5000 mtr, getest en gecertificeerd tot 12000 mtr!

3 likes

Zoiets? :stuck_out_tongue:

1 like

Vindt deze echt supermooi! Alleen een beetje een schurft naam

Robuuste duiker en niemand heeft nog de Seiko BFK genoemd?

6 likes

Leuk die aanduiding van dieptes. Maar als duikinstructeur en technisch duiker naar dieptes tot 100 meter kan ik je zeggen dat niemand hiermee duikt. Wij gebruiken geen horloges maar dieptemeters en timers.

3 likes

Yep, maar deskdivers zoals ik hebben zo hun eigen logica.
Waarom anders zoveel uitgeven aan een horloge …

:crazy_face:

Ik heb enkele meters gesnorkeld met een standaard Swatch, dat ging prima.

2 likes
2 likes

Door de naam heb ik ook lang getwijfeld, tot ik er daadwerkelijk eentje heb besteld.

Top horloge, zeker voor het geld!

2 likes

Aangezien de meeste diver tegenwoordig voor deskdives gebruikt worden zou zelfs een horloge met de rating van 100M voldoende moeten zijn om de classificatie “robuust” mogen krijgen. Dan valt of staat met met mi met de uiterlijke robuustheid. Dan vind ik een Corum Bubble wel een mooi robuust en exclusief horloge:
images (8)

Bron foto: https://www.thelimitededition.co.uk/corum-bubble-qatar-legacy-2017/

1 like