Ik zit nog aan de bar in Utrecht, de meeting was een ontzettend succes! Heel er leuk de rond de 30 man/vrouw (weer) te zien. Als ik thuis ben zal ik foto’s posten.
ben nog onderweg naar huis. Drama om Utrecht uit te komen…
Leuk om eens wat gezichten bij de mensen te zien 
De limited is erg mooi geworden. Een bedankje aan alle mensen die er bij betrokken waren.
Hoop dat iedereen blij is met zijn exemplaar. Ik kijk uit naar de volgende. 
Ik ben al eventjes thuis. Het is een heel mooi horloge geworden! Ik ben er in ieder geval erg blij mee. Voor de thuisblijvers bij dezen vast even wat snelle telefoon plaatjes, helaas heb ik even niet beter. Er komt vanzelf wel iemand die er een mooie fotoshoot van maakt denk ik 

Iedereen gefeliciteerd met de Limited (tu)
GR harb
Henrik Schreef:
Ik zit nog aan de bar in Utrecht, de meeting was
een ontzettend succes! Heel er leuk de rond de 30
man/vrouw (weer) te zien. Als ik thuis ben zal ik
foto’s posten.
Leuk om te horen, helaas kom ik er dit keer (toch) niet bij zijn:(
Teveel andere bezegheden…
… maar natuurlijk iedereen gefeliciteerd met de aanwinst van de Limited Edition(tu)
Iedereen van harte met de nieuwe aanwinst.
Ben inmiddels weer thuis met m’n Ltd:) en ben er zeer content mee. Wederom heel gezellig en leuk om oude bekenden en nieuwe gezichten te zien.
PS Het was idd een drama om Utrecht uit te komen, misschien toch maar in de bar moeten blijven hangen:D
Vandaag net zoals een heel aantal andere de BIT opgehaald , en m’n eerste reactie is in ieder geval heel erg positief (tu)
afleesbaarheid gaat idd als vanzelf
afwerking is heel erg netjes
saffier glas geeft gelukkig geen vertekend beeld als je er schuin in kijkt
en het geheel is een erg mooie maat , niet te opvallend maar toch iets aparts 
heren van de organisatie , bedankt voor alle moeite (tu)
bij deze een foto die ik net ff snel gemaakt heb … bleek toch wel een rot spiegeling in te zitten dus morgen nog maar een keer met daglicht.

en ook nog een Movas gewonnen 
Bensontrade , ook bedankt voor het beschikbaar stellen (tu)
deze foto komt van het net (ik was hem vergeten op de foto te zetten
)

m’n eerste indruk is in ieder geval erg goed (tu)
Alweer 2 uurtjes thuis maar het was inderdaad erg geslaagd. Net zoals het horloge overigens. Hij valt echt heel mooi om de pols en is inderdaad erg netjes afgewerkt. In de werkgroep was ik echt een fervent tegenstander van het logo. In het echt valt het gelukkig helemaal niet erg op en vind ik het zelfs wel mooi. Doosje is ook mooi gemaakt en het ziet er allemaal top uit. Van certificaat tot doos!
Iedereen van harte gefeliciteerd met dit zich op bijzondere wijze onderscheidende
horloge. Erg mooi.
Mmmmmm nu ik de fotos zie gaan mijn gedachten toch weer uit naar de Hamilton…Ik kan hem echt niet mooi vinden maar goed smaken verschillen gelukkig.
Zo veel smaken zoveel klokken.
het logo heeft mij toen doen besluiten om er van af te zien
bovendien vond ik de band ook niet mooi, maar daar is natuurlijk wat aan te doen
het horloge zelf en de techniek is uiterst fraai (tu)
@Joost is het nu kwart voor 8 of kwart over 8 ?
leuke movas ook, vind hem echt leuk
Het was inderdaad een groot probleem om Utrecht uit te komen, maar desondanks iedereen bedankt voor de inzet n.a.v. dit resultaat.
Speciaal wil ik Henrik bedanken voor alle moeite, en ook voor het meebrengen van de horlogebandjes, want als ik dan toch en ben niet de enige iets minder positiefs wil melden dan is het inderdaad het bandje.
Maar desalniettemin het was mijn eerste bezoek aan de forumleden en het mogen participeren in het jaarstuk, het is voor mij het eerste maar zeker niet de laatste lim. edition.
Nogmaals bedankt en tot ziens.
Guus
Allen gefeliciteerd met deze limited, hij is mooi(tu)
gr Ron
Gefeliciteerd allen! Een mooi en bijzonder horloge. Ik ben alvast jaloers op jullie! Hopelijk volgend jaar weer zo’n mooie limited en ik hoop dat ik dan ook van de partij mag zijn.
Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken:~
Groeten!
schmeink Schreef:
het logo heeft mij toen doen besluiten om er van
af te zien
bovendien vond ik de band ook niet mooi, maar daar
is natuurlijk wat aan te doen
het horloge zelf en de techniek is uiterst fraai
(tu)@Joost is het nu kwart voor 8 of kwart over 8 ?
leuke movas ook, vind hem echt leuk
1/4 voor 8
…had je op de meeting eigenlijk wel verwacht 
wie weet een volgende keer (tu)
movas is idd een leuke klok, mocht als eerste kiezen 
met de trein was het geen probleem Utrecht uit te komen 
de limited is echt prachtig, had lang getwijfeld wel of niet te bestellen, maar nu zeker geen spijt. De niet bestellers misschien wel als ze hem irl zien. Organisatie en limited commissie bedankt!
groeten,
nr28/35.
Hallo ,
Het is een prachtige limited 2010!!!.
:~:~
Alleen het bandje is inderdaad van een lage kwaliteit, de verf springt er nu al vanaf. Henrik had gelukkig een aantal bandjes bij zich.
Ik heb zelf 11/35 mogen ontvangen uit de handen van henrik.
Nogmaals hulde voor de organisatie en voor de tijd die in deze uitverkiezing gestoken is.
Op naar de limited 2011!!!
Horloge-groeten
Rob