Rob heeft op mij gereageerd, ik nu weer op hem en ongetwijfeld ook andere bezitters.
Rob heeft inderdaad gelijk wat betreft de verf, waar het bandje scharniert aan de klok zit nu al geen verf meer op, daarom ben ik ook blij met m’n bandje van Henrik.
Maar het klokje wordt er niet minder mooi door en ik geniet er met volle teugen van.
Groeten,
Guus
De wijzerplaat is echter wel meer geelachtig, terwijl ik dacht dat hij parelwit zou worden. Maar ook mooi hoor.
Nieuwe Bruine band van Henrik erop is een stuk beter, maar niet goed gekeken en nu blijkt het een XXL te zijn.
Zit dus veel te ruim, zelfs met een extra gaatje erbij.
Toch maar weer op zoek naar een andere band.
Ach ja, zo houdt ie me wel bezig, maar het aflezen gaat inderdaad heel natuurlijk en ben er wel oprecht blij mee

Hele mooie afwerking en zit eigenlijk behoorlijk lekker op de pols.
Iedereen gefeliciteerd met de aanwinst! Ik kan dergelijke initiatieven altijd erg waarderen. Helaas zelf druk met mijn werk, wie weet een volgende keer!
Proficiat allemaal met jullie nieuwe aanwinst! En hulde voor degenen die 't tot stand hebben gebracht!!
De band is niet geweldig inderdaad, ik ga dan ook op zoek naar een andere band. Ik denk zelf aan bruin leer ofso.
Ik ben erg nieuwsgierig naar foto’s met andere bandjes, dan kan ik even kijken wat ik goed vind staan 
Ik probeer het eens met een meshband. Het tijd aflezen gaat inderdaad makkelijker dan ik dacht.
Even snelle telefoonfoto met slecht licht.
Was inderdaad geslaagd gisteren. Mooie klok, enkele mensen kunnen spreken en veel moois van anderen kunnen aanschouwen. Ben ook blij met mijn 16/35. Heeft de gehele week nu draagtijd :D. Kan ik ook meteen zien of het bandje echt zo beroerd blijkt… Gesp is trouwens mooi moet ik zeggen.
Ook voor ons was Utrecht uitkomen zeker geen feest… Daardoor en omdat we toch iets later weggingen dan aanvankelijk de bedoeling (gezelligheid kent geen tijd :)-D ), iets op de planning uitgelopen (had thuis nog e.e.a. te doen). Mede hierdoor i.p.v. de zuurkool die op het menu stond maar een chinees menu’tje afgehaald. Was ook lekker.
Groeten,
Niels
Ik ben ook erg blij met de Limited. De dial is inderdaad iets minder parelwit dan verwacht, maar niet storend. Wel storend is inderdaad de matige kwaliteit van de band, ook bij mij is er al een verf-chipje af ter hoogte van de onderste lug. Maar de klok zelf is heel fraai, en de afleesbaarheid went snel inderdaad.
Ook ben ik uiteraard heel blij met de Omega Dynamic Targa Florio Limited Edition die ik van Nivelacuso heb overgenomen, en ook gisteren van hem in ontvangst mocht nemen. Ik hoop binnenkort wat mooie foto’s te kunnen presenteren.
Limited-werkgroep: bedankt!
Wij zijn uiteindelijk ook naar de chinees geweest voor afhaal 
Hier even snel een foto met de bruine XXL band 
En de zwarte waar ik hem nu even op heb zitten, maar die eigenlijk iets te stoer voor dit horloge is denk ik.
Toch maar weer op zoek naar zo’n mooie donkerbruine als op de eerste foto’s. Die staat hem echt geweldig, maar ik zag hem alleen bij de XXL versie staan en ook op de eigen site van Piero Magli alleen bij XXL.
Misschien weet Henrik of ze die ook in een kortere (of normale) lengte hebben?
Al met al draagt hij prachtig en de buckle is inderdaad ook erg mooi.
Nivelacuso had het maar druk met iedereen die zijn collectie aan het bekijken was.
Ik had die drie van mij helemaal niet mee hoeven nemen 
Nivelacuso had dan ook een geweldige collectie mee genomen! Erg mooie klokken zitten er tussen. Ik vond het overigens ook leuk om jouw corum eens in het echt te bekijken!
@Snooker: Die omega was ook heel mooi in het echt! Alleen misschien een ander doosje zoeken er voor 
Inmiddels trouwens een lichtbruine band besteld, eens kijken hoe dat staat.
Nee, ik kom niet pas nu uit de bar, maar ook toen ik weg ging stond het nog vast en toen ik eenmaal thuis was (na een stop bij de Burger King) had ik geen puf meer om de foto’s te doen. Maar nu wel!
Om te beginnen wil ik iedereen bedanken die naar de meeting is gekomen. Met naar schatting ruim 30 man/vrouw was het een groot succes! Namens de Limited Werkgroep ook dank aan iedereen die weer vertrouwen had in het welslagen van de Limited en er een heeft gekocht. Dave van Dorst, importeur van Azimuth Benelux http://www.davisimmo.eu bedankt voor het contact met Azimuth en je zorgen om alles op tijd en in goede orde bij ons te krijgen. Azimuth http://www.azimuthwatch.com/ dank voor de buitengewoon mooie horloges voor de Limited prijs. Tom dank voor het maken en afnemen van de erg leuke quiz en Bensontrade http://www.bensontrade.nl voor het beschikbaar stellen van de horloges als prijzen voor de quiz.
Zo, en dan nu wat foto’s! Ik ga niemand benoemen (privacy), als men dat wil moet men dat zelf doen.
Om te beginnen met imho de leukste foto van de Limited eigenaren (het deel dat het horloge was komen halen).
Sommige mensen hadden enkele stuks uit hun verzameling meegenomen:
Anderen wat meer:
En weer anderen nog wat meer (onder de flappen liggen nog meer horloges!!) 
Het was gezellig en duidelijk dat er een gemeenschappelijke interesse was:
De tafel met Limiteds, waarop ook een aantal andere horloges van Azimuth:
Iedereen aan tafel om de antwoorden op Tom’s quiz op te schrijven:
Ik heb geen foto’s van de uitreiking van de Limiteds gemaakt, dat deed ik immers zelf, maar ik weet dat ze er zijn. Wie plaatst ze?
Ik ben met mijn Limited heel erg blij, het is imho een van de mooiste Limiteds ooit. De “angst” die ook ik een beetje had dat het een gimmickhorloge zou blijken, dat moelijk af te lezen zou zijn, is gelukkig ongegrond gebleken. Het aflezen is verbazingwekkend eenvoudig en haast natuurlijk.
Ik ben het met iedereen eens dat het door Azimuth meegeleverde bandje teleurstellend is. Hoewel de gesp mooi en het leer erg soepel is, werkt de aardigheid van de in de kleur van de wijzerplaat geverfde zijkant in het nadeel omdat dat niet blijft zitten. Ook de kleur van de band zelf “scheurt” bij het samenwrijven met de kast.
Maar al met al een zeer geslaagde, drukke en gezellige meeting met een wonderbaarlijk mooie Limited. Ik heb alleen maar goede reacties gekregen. Nu een paar maanden rust en dan moesten we maar weer eens aan 2011 gaan denken 
Ik zal voor je op onderzoek uit gaan, ik stuur je een pb als ik iets heb gevonden.
Henrik Schreef:
Ik zal voor je op onderzoek uit gaan, ik stuur je
een pb als ik iets heb gevonden.
Dank je wel, jij weet immers het beste welke kleur dit precies is en ik moet zeggen dat hij echt perfect bij het horloge past.
In ieder geval voor mijn eigen gevoel.
Daarom toch geprobeerd, maar dan komt de sluiting aan de zijkant van de pols en dat zit echt niet lekker…
IK heb zelf het idee dat op hun eigen site (piereo Magli) deze banden redelijk overeen komen, maar dat kun jij waarschijnlijk zelf beter zien en vergelijken aangezien je de banden voor je kan houden 
HAMYLTON STYLE CUERO INGLES MOS
HAMYLTON STYLE CUERO INGLES
ARTMANUAL ENGLISH CALF MOSC
AVIATOR - BECERRO CHOCOLATE
De quiz was ook leuk om te doen en blijkbaar toch moeilijker dan je zou denken 
Al met al zeker een geslaagde dag en die rare man met hoed op dat ben ik voor diegene die zich dat af zouden vragen 
Sommige herkende me aan mijn armen in plaats van naam 
Lijkt me duidelijk zat dan toch…
Ik herkende je aan je tattoo 
Het wasleuk.
Heb aardige en leuke reacties gekregen bij het bekijken van de inhoud van mijn koffertje.
Heb zelf geen limited besteld maar heb genoten van de vele reacties die ik heb mogen horen en ja ik vind het ook een mooi horloge.
Die quiz,dat wilde niet echt vlotten maardat ligt aan mij.
Dat Utrecht uitkomen dat ging wel alleen voor je dat Westplein gerond had was je al een half uurtje verder
Ga ook even kijkje voor een ander bandje. Aanzet is 22mm toch?
Bedankt voor de organisatie. Prachtig horloge deze limited. Alhoewel ik het afgelopen halfjaar alle automaten inclusief watchwinder heb verkocht en ik van plan was deze ook de deur uit te doen, hou ik hem (voorlopig?). Dit natuurlijk tenzij er een vorstelijk bod komt;). Over de band is al het nodige gezegd; ik ben benieuwd naar de reactie van Azimuth. Ze leveren al langer dergelijke banden bij de retrograde en als dat nooit tot problemen heeft geleid, is er met deze zending (banden, kasten?) iets geks aan de hand. Het lijkt alsof er bij de onderste lug minder ruimte voor de band is dan bij de bovenste. Iedereen stapt nu erg makkelijk over de inferieure band heen, mogelijk vanuit de ‘roes’ van een nieuwe klok. M.i. mag je van een merk als Azimuth, in de prijsklasse waarin zij zich bewegen, verwachten dat ze dit soepel oplossen. ik ben benieuwd, maar geniet ondertussen van de tegendraadse tijdsbepaling.
En ter relativering van de verkeersdrukte in Utrecht gisteren (afscheid Balkenende): vandaag nog ergens in de 966 km file gestaan?
groet Roelof
Jup wat ik van Henrik begreep was de aanzet 22mm, en gesp aanzet 20mm (als je de gesp over wil zetten).