Niet tevreden of even snel winst pakken ???:S
http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=146184
WVE Schreef:
http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=146
184
Of beide? In elk geval het laatste…
Er was iemand die al een maand geleden (of misschien al langer) hier postte dat hij zich toch had bedacht, en hem niet wilde. Hij bood toen aan om hem door te verkopen aan een gegadigde binnen het forum, waar volgens mij niet op gereageerd is.
Het kan natuurlijk zijn dat het dezelfde persoon betreft.
Klopt inderdaad, Maardein. Het is seamaster:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,208414,238817#msg-238817
Dat dacht ik al (gezien het logo in zijn handtekening), maar ik kon de betreffende post hier zo snel even niet terug vinden 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de toonzetting in een dergelijke post niet begrijp. Ik heb, en dat hoef ik niet te doen, uitgelegd dat ik inmiddels alleen nog maar handopwinders heb en dat was nog niet zo ten tijde van de bestelling van de limited. Vervolgens wordt ik beticht van snel winst willen maken, terwijl ik aangeef de Azimuth een prachtig horloge te vinden en hem voorlopig te houden. En daarbij: zelfs al zou ik winst willen maken; is dat verboden? Ik probeer altijd een inhoudelijke bijdrage aan dit forum te leveren en het stoort me dat mensen alleen op basis van emotie reageren, zonder de feiten te willen zien of te kennen.
En ontevreden ben ik idd over de band en ben verbaasd dat iedereen het gebrek aan kwaliteit daarvan zo makkelijk accepteert. Als je een nieuwe auto koopt en tijdens de eerste rit naar huis slijten je banden zo dat het profiel bij de wettelijke minumumgrens komt, dan neem je daar toch ook geen genoegen mee? Maar goed, als ik de enige ’ zeur’ ben, dan regel ik het zelf wel met Azimuth.
Mag ik tot slot vragen om elkaar met respect en zonder waardeoordelen te behandelen? dat maakt het leven een stuk plezieriger.
groet Roelof
Hoi Roelof,
Ik kan me vergissen, maar volgens mij wordt er gereageerd op het te koop zetten van zijn Azimuth op TZ-UK door Seamaster/Joost en niet op jouw bericht. De link staat er ook bij; wellicht kun je die niet openen omdat je niet actief bent op dat forum, maar dat er een link staat lijkt me duidelijk.
Hallo Eddy, volgens mij heb je gelijk en heb ik te snel gereageerd. Overigens blijf ik van mening dat mensen vrij zijn met hun gekochte producten te doen wat ze willen. Ik kan idd niet op die site. ben wel benieuwd naar de vraagprijs.
Groet Roelof
Door Eddy C werd ik erop gewezen dat ik heb gereageerd op een bericht dat niet voor mij was bestemd. Excuses daarvoor.
Groet Roelof
Geeft niet en iedereen moet met z’n limited doen wat ie wil, wat z’n zinnige of onzinnige reden van bestellen en doorverkopen ook is.
Ik zal daarnaast Azimuth zeker aanspreken op de kwaliteit van de bandjes. Maar ik vraag me af of ik ver kom als ik kijk naar de korting die we hebben gekregen (wat geen reden mag zijn een slecht bandje te leveren) en de snelheid waarmee sommigen die nu al proberen te gelde te maken.
Klopt!
Henrik Schreef:
Geeft niet en iedereen moet met z’n limited doen
wat ie wil, wat z’n zinnige of onzinnige reden van
bestellen en doorverkopen ook is.Ik zal daarnaast Azimuth zeker aanspreken op de
kwaliteit van de bandjes. Maar ik vraag me af of
ik ver kom als ik kijk naar de korting die we
hebben gekregen (wat geen reden mag zijn een
slecht bandje te leveren) en de snelheid waarmee
sommigen die nu al proberen te gelde te maken.
Dat spreekt niet voor je inderdaad als je de kwaliteit van de banden aangeeft aan Azimuth.
Maar de korting die wij hebben gekregen heb jij hard voor moeten knokken neem ik aan en dat mag inderdaad geen reden zijn voor slechte kwaliteit band.
Deze zit immers ook op hun eigen versie en dan betaal je een hoop meer.
Over de doorverkop doe ik geen uitspraken op het forum.
pb
Tsjah, die band. Ik begreep dat Azimuth nu al had moeten toeleggen op de horloges, vanwege de prijs waarvoor we ze hebben gekregen. Dat bandje is dan jammer, maar ik ga er dan zelf niet moeilijk over doen.
Het is gewoon een beetje een raar rubberachtig leren bandje. Het rekt heel erg uit als je wil, maar is daardoor ook heel erg soepel. Dat de verf er af komt is inderdaad slecht.
Nouja, mijn nieuwe bandje is als het goed is onderweg. Mocht er vanuit Azimuth een oplossing komen, dan houd ik me aanbevolen, maar zolang die er niet is vind ik het ook geen ramp.
Over het bandje is al meer geschreven natuurlijk, maar je moet niet vergeten dat dit bandje gewoon op de back in time zit.
Ook als je hem rechtstreeks gekocht zou hebben.
Dan betaal je dus de volle mep en heb je ook zo’n bandje…
Maar er word melding van gemaakt en laten we verder gewoon genieten van een mooie limited voor een hele mooie prijs.
Hij is mooi en leest lekker apart af…
Kon er spijtig genoeg ook niet bij zijn.
Is een mooie Ltd. geworden. Ik zou wel denkelijk problemen hebben met het aflezen.
De positie van de wijzers geven bij een normale aflezing al het uur, dus hier moet je werkelijk ook naar de cijfers kijken of je bent te laat.
Dat valt echt reuze mee. Juist doordat de nummering andersom is leest hij echt heel natuurlijk af. Je leest hem gewoon andersom dan de andere horloges, maar dit went eigenlijk zodra je hem om hebt…
Doordat er geen secondewijzer is ontstaat er geen verwarring…
Ik heb hem gisteren de hele dag om gehad, maar aan het eind van de dag moest ik echt nogsteeds bewust redeneren hoe laat het was. Bij mij went ie dus niet zo snel (hoewel het prima te doen is, alleen dus niet in één oogopslag).
Vandaag toch maar mijn Casio GA100 om, ik wilde mijn Azimuth niet blootstellen aan fietsen in de sneeuw, en het daarbij behorende risico op vallen.
WVE Schreef:
184
ik wist wel dat men zo zou reageren … dat kan men nl altijd goed (tu)
ik heb al maanden geleden aangegeven meteen na het posten van Henrik dat we alleen nog konden inschrijven per 5 tal (omdat we toen op 35 zaten)
dat als er iemand was die er nog 1 zocht de mijne ook kon overnemen, gewoon voor het gewone bedrag.
in de daar opvolgende topic’s heb ik diverse keren aangegeven dat als iemand er nog 1 zoekt ik de die van mij niet hoef…
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,208414
niemand heeft serieus gereageerd (1 of 2 wel maar die wiste niet eens om welke klok het ging en wat we hier voor betaald hebben (gewone bedrag))
en nu zo beginnen … (td) het gebeurd zo vaak, ik heb dat met de casio limited’s die ik koop ook vaak.
maar goed, als de toon op het forum zo moet dan vind ik het wel best ook.
succes
seamaster Schreef:
WVE Schreef:
184
ik wist wel dat men zo zou reageren … dat kan men
nl altijd goed (tu)ik heb al maanden geleden aangegeven meteen na het
posten van Henrik dat we alleen nog konden
inschrijven per 5 tal (omdat we toen op 35 zaten)
dat als er iemand was die er nog 1 zocht de mijne
ook kon overnemen, gewoon voor het gewone bedrag.in de daar opvolgende topic’s heb ik diverse keren
aangegeven dat als iemand er nog 1 zoekt ik de die
van mij niet hoef…
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,208414niemand heeft serieus gereageerd (1 of 2 wel maar
die wiste niet eens om welke klok het ging en wat
we hier voor betaald hebben (gewone bedrag))en nu zo beginnen … (td) het gebeurd zo vaak, ik
heb dat met de casio limited’s die ik koop ook
vaak.
maar goed, als de toon op het forum zo moet dan
vind ik het wel best ook.
succes
Gewoon lekker laten lullen. Het gaat niemand een reet aan wat jij of iemand anders met zijn horloges doet. Waar bemoeit men zich mee vraag ik me af? Ik doe ook vaak heel snel afstand van een horloge als het niets blijkt te zijn en in dit geval kan ik me het heel goed voorstellen. Verder hoop ik uit de grond van mijn hart dat je de vraagprijs ook krijgt want dan heb je een zeer goede deal gemaakt.
(tu)