Meeting + Limited uitreiking topic!

seamaster Schreef:

WVE Schreef:

Niet tevreden of even snel winst pakken ???:S

http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=146

184

ik wist wel dat men zo zou reageren … dat kan men
nl altijd goed (tu)

ik heb al maanden geleden aangegeven meteen na het
posten van Henrik dat we alleen nog konden
inschrijven per 5 tal (omdat we toen op 35 zaten)
dat als er iemand was die er nog 1 zocht de mijne
ook kon overnemen, gewoon voor het gewone bedrag.

in de daar opvolgende topic’s heb ik diverse keren
aangegeven dat als iemand er nog 1 zoekt ik de die
van mij niet hoef…
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,208414

niemand heeft serieus gereageerd (1 of 2 wel maar
die wiste niet eens om welke klok het ging en wat
we hier voor betaald hebben (gewone bedrag))

en nu zo beginnen … (td) het gebeurd zo vaak, ik
heb dat met de casio limited’s die ik koop ook
vaak.
maar goed, als de toon op het forum zo moet dan
vind ik het wel best ook.
succes

Niet zo geïrriteerd Joost, nergens voor nodig. Ik lees dit niet als een aanval…

Je hebt toch niets te verbergen? Je had het horloge ook hier te koop aan kunnen bieden, een forumlimited als deze hoort bij voorkeur thuis bij een lid van dit forum. Nu post je hem alleen een beetje “stiekem” op het verre TZ-UK en meld je hier dat je tevreden bent. Just my 2c…

Eddy C. Schreef:

seamaster Schreef:

WVE Schreef:

Niet tevreden of even snel winst pakken
???:S

http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=146

184

ik wist wel dat men zo zou reageren … dat kan
men
nl altijd goed (tu)

ik heb al maanden geleden aangegeven meteen na
het
posten van Henrik dat we alleen nog konden
inschrijven per 5 tal (omdat we toen op 35
zaten)
dat als er iemand was die er nog 1 zocht de
mijne
ook kon overnemen, gewoon voor het gewone
bedrag.

in de daar opvolgende topic’s heb ik diverse
keren
aangegeven dat als iemand er nog 1 zoekt ik de
die
van mij niet hoef…
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,208414

niemand heeft serieus gereageerd (1 of 2 wel
maar
die wiste niet eens om welke klok het ging en
wat
we hier voor betaald hebben (gewone bedrag))

en nu zo beginnen … (td) het gebeurd zo vaak,
ik
heb dat met de casio limited’s die ik koop ook
vaak.
maar goed, als de toon op het forum zo moet dan
vind ik het wel best ook.
succes

Niet zo geïrriteerd Joost, nergens voor nodig. Ik
lees dit niet als een aanval…

Je hebt toch niets te verbergen? Je had het
horloge ook hier te koop aan kunnen bieden, een
forumlimited als deze hoort bij voorkeur thuis bij
een lid van dit forum. Nu post je hem alleen een
beetje “stiekem” op het verre TZ-UK en meld je
hier dat je tevreden bent. Just my 2c…

Hoezo stiekem? Hij had al eerder op dit forum aangegeven dat hij te koop was en niemand reageerde. Het is dus zijn goed recht hem op een ander forum te zetten.

dreski Schreef:

Hoezo stiekem? Hij had al eerder op dit forum
aangegeven dat hij te koop was en niemand
reageerde. Het is dus zijn goed recht hem op een
ander forum te zetten.

Niet iedereen leest toch alle topics (ik niet iig)? Of wellicht dat een nieuw forumlid dit gemist heeft en hem dan daar tegenkomt. Ik geef alleen aan hoe zo’n onderbuikgevoel KAN ontstaan. Het horloge hier te koop aanbieden had iedere schijn kunnen vermijden.

Maar prima joh… Ieder zijn goed recht. Het is ook een ander zijn goed recht om vraagtekens bij een handelswijze te zetten. Zijn we klaar.

dreski Schreef:

Hoezo stiekem? Hij had al eerder op dit forum
aangegeven dat hij te koop was en niemand
reageerde. Het is dus zijn goed recht hem op een
ander forum te zetten.

Zou iig dan alsnog hier ook een verkooptopic aanmaken! Heb je meer kans en is het idd voor iedereen zichtbaar. :slight_smile:

ps. IMHO; Ik las de eerste reactie ook niet als aanval.

m’n laatste reactie hierop:

• ik kon het eerder niet hier op het forum in de te koop hoek zetten want, de prijs is dan verplicht en het werd niet op prijs gesteld de gewone prijs op het forum te zetten.
    nu ik het horloge heb en hem idd best geinig vind , maar voor mij geen rede om te houden staat hij niet hier te koop omdat mij bij de meeting al is aangeraden dat te doen waar er meer markt voor is.

verder maakt het mij helemaal niet uit wel onderbuikgevoel iemand heeft ofdat het stiekem is of niet.
als ik ergens op toeleg hoor ik nooit iemand, en voorlopig is hij nog niet weg.

maar ik wel … zal het forum voortaan wel alleen nog gebruiken om eventueel te verkopen leez ik dit gezeur ook niet meer :wink:

en stuur aub ook geen pb’s meer met vragen adressen of advies …

Mijn excuses als mensen hier op het forum zich gekrenkt voelen door mijn opmerking, dit was zeker niet mijn bedoeling.
Ik vond het echter wel heel apart dat er zo snel na de uitreiking van de limited al 1 te koop stond.

Wim

WVE Schreef:

Mijn excuses als mensen hier op het forum zich
gekrenkt voelen door mijn opmerking, dit was zeker
niet mijn bedoeling.
Ik vond het echter wel heel apart dat er zo snel
na de uitreiking van de limited al 1 te koop
stond.

Wim

Excuses aanvaard. En ik vind het helemaal niet apart. Het ding is gewoon foei lelijk. :smiley:

dreski Schreef:

Excuses aanvaard. En ik vind het helemaal niet
apart. Het ding is gewoon foei lelijk. :smiley:

Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Zoveel mensen, zoveel meningen…:slight_smile:

Kop op, kerel… We zien je hier graag!
Trek 't je allemaal niet aan…

Hoop je nog vaak te ontmoeten hier !

Groet
Mark

Heerlijk, ik kan zo genieten van catfights op het forum !!!

Hoe dan ook, ik denk dat we een aantal zaken omtrent de Limited kunnen vaststellen:

1. De 2010 Azimuth Limited is nu al de meest controversiële van alle Limited’s.
  2. De 2010 Azimuth Limited heeft de beste aanschaf/nieuwprijs ratio tot nu toe. (volgens mij althans)

Deze twee zaken maken dat deze Azimuth de potentie heeft om een waar verzamelobject te worden. Zeker als na een paar jaar het bandje nog in goede (lees: onafgebladerde) staat verkeerd.

Mijn advies derhalve: Dragen dat horloge met een andere band (Ik vind de Mesh van Leen heel mooi), of als pensioen voor later in de kluis bewaren :slight_smile:

Verder vond ik de meeting heel gezellig, en ik vind het gewoon leuk en interessant om mede hobby-isten te ontmoeten.

ps, Henrik, klopte het dat we niets hoefden te betalen voor het parkeren? Bij het afrekenen wilde men geen kontant geld, zou reeds geregeld zijn met de organisatie?
Zo niet, dan maak ik nog wat aan de organisatie over.

seamaster Schreef:

Ach joh, kom op… je gaf zelf aan dat de eerste post geen aanval was. En de post m.b.t. het stiekem doen was ook niet aan jouw adres… lekker belangrijk!

Het is maar een forum, gewoon de dingen meenemen die je aanspreken. De rest lekker het ene oog in en het andere uit! :wink:

De Mudman bevalt trouwens iets te goed… heb hem al een paar keer om gehad! Kortom je kunt beter stoppen met het verkopen hier op het forum, want het brengt me elke keer aan het twijfelen. :wink:

Een verzoek aan de meetinggangers die een band van Horlogebanden.com hebben meegenomen en deze daarna nog niet hebben besteld: doe dat svp even! Graag exact het bandje (22 mm, kleur, prijs, naam) dat je hebt meegenomen bestellen via http://www.horlogebanden.com met de opmerking dat je deze tijdens de meeting hebt meegenomen. En daarna ook even betalen svp :smiley:

Met hartelijke dank namens het management!

Scherp van je Hans (tu). Het hotel had in het contract, wat al jaren hetzelfde was, ineens gezet dat parkeren voor mijn rekening was. Heb ik niet gezien en getekend. Dus daar kwamen ze gisteren mee: 80 euro openstaande parkeerkosten. Gelukkig vonden ze het zelf ook een betje vreemd en hebben ze me die toch maar niet in rekening gebracht. Dus dank u hotel in Utrecht! Gek genoeg heb ik zelf wel mijn parkeren betaald, ben ik dus de enige :+

Goed geregeld dus! Ik stond samen met Hans bij de receptie, en ze moesten inderdaad geen geld hebben. Maar op deze manier scheelt het iedereen weer een paar euro :slight_smile:

Ben ik dan de enige die al betaald heeft :S

nu niet meer;)

Nee, maar er missen nog wel 1 of 2 afhandelingen.

Henrik,
Ik ook en ik ben nog twee keer naar binnen gemoeten omdat mijn uitrijkaart niet werkte.
Maar om zo riant dichtbij te parkeren heb ik graag vijf euro voor over.
Nogmaals bedankt en tot ziens
Groeten,
Guus

guuswatch Schreef:

Henrik,
Ik ook en ik ben nog twee keer naar binnen
gemoeten omdat mijn uitrijkaart niet werkte.
Maar om zo riant dichtbij te parkeren heb ik graag
vijf euro voor over.
Nogmaals bedankt en tot ziens
Groeten,
Guus

Wij moesten inderdaad ook nog ene keer naar binnen omdat hij de kaart niet accepteerde.

Ach ja, het was een leuk dagje, dus maakt niet uit :slight_smile:

betaald…

gr
klaas