Dat ze je kiet ervoor hebben leeggehaald zal ook niet helpen.
Tja die DJ is later een keer als betaling voor een Cobra-plaatsing gebruikt vrees ik. Of op zijn minst een stevige uithaling toch mag ik hopen…
Terug on-topic: @Jeroen1986 , loopt-ie wel? Ik krijg die wel open hoor, zet er zo een nieuw batterijtje in. Ah, zie aan je verschillende foto’s dat-ie wel loopt.
Ja hij loopt wel. Dat dan weer wel gelukkig. . Heel erg bedankt voor het aanbod.
Dat is kort door de bocht. Meister-Anker had inderdaad goedkope horloges met Ruhla en GUB uurwerken maar daarnaast ook duurdere horloges met Durowe en zelfs Valjoux 7750 uurwerken.
Voor iedere portemonnee iets dus.
Klopt @Ruud! Compliment voor je geheugen. Voor de anderen en voor @PeterLC, hieronder de link naar het desbetreffende topic:

Vandaag ben ik weer eens een beetje aan het inventariseren geweest in een gedeelte van de collectie dat al een tijdje in dozen lag te slapen. Dan kom je wel eens een horloge tegen met een ‘oh ja, die had ik ook nog‘ gevoel. Daarbij kwam dan ook het idee dat er nog wel eens wat betere foto’s van gemaakt konden worden. Dat gedaan hebbende vervolgens het ding ook maar weer eens 'aan de pols geslingerd’ zoals dat hier op het Forum heet en daarna ben ik begonnen aan dit artikel. [image] Er schijn…
Wat een mooi stuk en een mooie verheldering over het merk!

verheldering over het merk!
Dank je, Jeroen