Meistersinger Friesland editie

Net op de Facebook pagina van Ha juwelier gezien. Volgens mij gaat het om een Meistersinger Friesland limited editie.

5 likes

En weer een nieuwe editie…

Deze gaat er dus echt nooit in de collectie komen :speak_no_evil:

4 likes

is wel een limited edition he…

Ik zal het wel even vertalen. “Wonderbaarlijk, de Meistersinger Friesland editie! Dit wel heel speciale horloge is in een oplage van 10 stuks uitgebracht met op de achterkant de elfstedenroute (Friezen noemen diep en voor het gemak ook steden). Wie deze 11 s uit zn hoofd weet en deze meteen kan ook opzeggen wanneer hij of zij gebeld wordt maakt kans op een van deze unieke meestersingers”.

3 likes

Ik wacht nog op de “Het Verdronken Land van Saeftinghe” editie. Gezien het limited beleid van MS, is het enkel een kwestie van tijd :wink:

4 likes

Noemen DORPEN…

Zelfs Oss heeft een L.E. Tegenwoordig.
Er zijn wel erg veel Meistersinger Limited Editions…

1 like

Aah bedankt voor de vertaling. Ik maak geen kans :smile:

1 like

Ik moest lachen.

1 like

Je onderschat jezelf Noorderling!

:wink::wink:

Ik kom een heel eind omdat ik op de motor de Elfstedentocht heb gereden. Maar alle elf weet ik serieus niet.

Maar zelf geen interesse?

1 like

Meistersinger…?
Nee. Ik heb twee wijzers nodig anders snap ik het niet…:rofl:

1 like

Dat zijn de echte limited editions van Meistersinger :joy:

1 like

Weer een gouden kans gemist. Het wordt nooit wat met mij…

Wordt een beetje flauw met die Meistersinger dorp-, streek, of stadedities. Ik vind het helemaal niets :-1:t3::-1:t3:

2 likes

Vind het ook niet echt spannend. Wel leuk voor de provincie friesland met hun grappige dialect :joy:

3 likes

Ik bespaar je de hooivorken en fakkels. Fries is een taal en niet een dialect.

2 likes

Peck ende veeren bekoomen u door deesche lasterende uitspraacken :crossed_swords:️ :shield:️ :bow_and_arrow: :bomb: :boom:

2 likes

Heerlijk! Ik heb een collega uit Friesland en die ik kan er enorm mee stangen !

3 likes