Meistersinger inkoop-actie

Hallo allemaal,

er was op het ‘andere’ forum al wat gesproken over de mogelijkheid om een gezamelijke inkoop-actie te houden. Highstreet heeft aan de hand van dit idee een mail gestuurd naar de importeur van Meistersinger alleen die kon ons niet verder helpen. Er werd ons geadviseerd contact op te nemen met een van de dealers van Meistersinger.

Vandaag ben ik dus naar Amersfoort gegaan en heb daar geïnformeerd over dit onderwerp. Ze reageerden positief en waren zeker bereid hier aan mee te werken.

Omdat er verder nog geen concrete dingen zijn besproken hier op het forum heb ik afgesproken met de juwelier dat we eerst gaan kijken hoeveel mensen er werkelijk geinteresseerd zijn en aan de hand daarvan kunnen we kijken welke kkorting er eventueel mogelijk zou zijn. (hoe meer gegadigden, hoe meer korting lijkt mij).

Kortom, als je geïnteresseerd bent in een Meistersinger (ongeacht model) en je wilt meedoen aan deze actie, schrijf je dan hier in of stuur me ff een mailtje of PM.

Jaap-Wim

Ben geintreseerd en hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Hallo John,

zou je mij willen mailen hierover en wat je eventuele wensen zijn?

jaapwim @ hotmail

Eén probleem vergeleken met de inkoopacties voor dat Engelse klokkie en Monstertjes: daarbij kocht je met een groep met z’n allen hetzelfde horloge, bij Meistersinger moet je natuurlijk een keus uit de diverse modellen maken.

Ik hoor de discussie al losbarsten over welke dat moet worden… of trapt die leverancier er ook in als twintig mensen vijftien verschillende modellen bestellen?

Groet,

Gerard

Alle modellen zijn mogelijk om te bestellen! Dus ieder kan zijn gewenste model opgeven bij J-W en die zal met de juwelier gaan overleggen over de korting.
Het blijft natuurlijk voordelig voor de juwelier als ze veel kunnen inkopen bij Meistersinger.

Ik heb mijn Meistersinger 1 1/2 jaar geleden voor 100 euro onder de verkoopprijs op Ebay Dld gekocht. Ik denk niet dat een Ned. Juwelier voor die prijs gaat leveren. Overigens die verkoper, ozzyo. levert nog steeds Meistersingers, voor iets meer dan ik heb gekocht heb, maar nog steeds gunstig. Ik zou eerst eens daar gaan vragen.

Wat voor kortimgen moeten we aan denken Jaap-Wim? Die 3z vind ik wel aardig, ik heb twee 1z’s dus dat is nog steeds 1z te weinig :smiley:

Geïnteresseerd mits de prijs voor mij gunstig is.

Gerard, Henrik en Raymond,

ik ben naar de juwelier geweest en heb het voorstel gedaan over deze inkoopactie. Omdat toen nog niet bekend was hoeveel mensen er exact mee wilde doen hebben we nog geen concrete afspraken gemaakt, er was dus niet afgesproken dat we allemaal hetzelfde modellen moeten bestellen of de korting.

We hebben afgesproken dat ik nu eerst de ‘serieuse’ interesse peil en ik met deze lijst van mensen terug zou gaan. Aan de hand hiervan kan ik kijken wat voor korting we kunnen krijgen. Het beste lijkt me dus dat als je geïnteresseerd bent je dit doorgeeft via mail of dit topic en ik je dan op de lijst zet. Als ik naderhand meer weet over de kortingen dan kan je altijd nog beslissen of je nog mee wli doen of niet. :slight_smile:

Heb je mail ontvangen en je hebt mail terug. :slight_smile:

Ik ben nog steeds geinteresseerd ben benieuwd wat de Scrypto 3Z Automatik (AM7.03) of Scrypto 1z Automatik( AM3.01) kost (43mm)

Voor Mij geldt hetzelfde, Scrypto 3z auto of Scrypto 1z auto.
Gr.Ralph

Raymond en Ralph,

heb jullie ook genoteerd. :slight_smile:

Ook ben ik van plan de interesse tot Maandag 16 Januari te peilen en hierna met de lijst van geïnteresseerden terug te gaan naar de juwelier om te zien wat er mogelijk is voor ons.

Als alles goed gaat en we worden het eens met elkaar, dan wil ik het vanaf dan nog 2 weken geven, tot Maandag 30 Januari, zodat iedereen die geïnteresseerd is mee te nemen op de lijst (of die niet meer willen er van af halen).

Groeten,

Jaap-Wim

Okee ben benieuwd of de actie voor mij een haalbare prijs krijgt :slight_smile:

Ook ik ben geïnteresseerd, uiteraard afhankelijk van de prijs.

Had je ook nog voorkeur voor een model, kleur en maat Frits? :slight_smile:

Ik ben in principe wel geinteresseerd in een 1Z.

Sorry, in een Scrypto 1Z

Jaap-Wim je hebt een PM…!

hoi ,

ik zag dat bij kamerbeek in nijmegen de meistersingers zijn afgeprijst , ik meen dat ze 25% korting hebben , misschien als je gezamelijk gaat dat je er nog iets af kunt kletsen.

mvrgr joost