Meistersinger inkoop-actie

Zou kunnen maar denk dat dit de laatste modellen zijn die de juwelier wil verkopen…

Denk niet dat je nog een korting bovenop een korting kan krijgen. Normaal gesproken krijg je al geen korting bij MS, dus dat ze nu 25 geven is al uitzonderklijk, lijkt me heel onwaarschijnlijk als je daar dan ook nog eens wat korting vanaf kan praten… :slight_smile:

Misschien kan je het eens navragen?

Heren,

Met Kamerbeek kan je echt goed over korting praten!

Gewoon vragen lijkt een hele strenge man, maar als je hem beter kent is het echt een supper man!

Bram

afhankelijk van de uiteindelijke kosten ben in principe wel geinteresseerd in een 1Z.

ik ben wel geintreseert in de Scrypto 3Z Automatik als de korting intresant is

johan

Er zijn wel verschillende die zeggen mee te willen doen als de prijs interessant is, maar ik ben wel benieuwd wat voor de meeste mensen dan een acceptabele prijs is?

Hall Marz en anderen,

ik ben ook wel benieuwd wat een redelijke prijs is. Als alles meezit hoop ik meer informatie te hebben aangaande de inkoopactie, kortingen en dergelijke.

Dus nog eventjes geduld. :slight_smile:

Mijn houtje van ongeduld is al bijna door…

Nou, deze week is er al heel veel gebeurt achter de schermen en ik kan jullie vertellen dat het toch wel heel interessant gaat worden.

Als alles meezit kan ik dit weekend doorgeven wat er is geregeld. Nog héél eventjes dus nog. :smiley:

Ik verzet alvast de datum op mijn klok… misschien helpt het.
Knikkende knieen, gutsende oksels… wat is de aanbieding?

Ben benieuwd. Misschien loop ik dan toch nog rond met een 1Z

Zou je goed staan Tom. :wink:

Heb nog even geduld, Zaterdag wordt onthuld wat er gaat gebeuren en wat er mogelijk is. :smiley:

Ben wel geinteresseerd in eenb 1Z of 3Z, automaat of handw,echter 38mm
en beige wijzerplaat, dus niet zwart of wit

Hallo allemaal,

jullie hebben allemaal lang (in spanning) afgewacht de afgelopen week en nu is dan eindelijk het moment daar. :smiley:

Er zijn momenteel 2 juweliers die kunnen en willen leveren voor de inkoop-actie. Omdat bij beide juweliers de verschillen zo klein waren om er een van te kiezen waar we inkopen heb ik (in overleg met de juweliers) besloten om een poll te houden waar jullie liever bestellen. Aangaande korting, service enz.

Ik zou wel graag willen dat alleen mensen stemmen die ook serieus van plan zijn om te bestellen. De poll laten we lopen tot volgende week Zaterdag 21 Januari waarna, tegen die tijd, wel duidelijk zal zijn welke juwelier het geworden is. Daarna kunnen de bestellingen geplaatst worden, dus hier nog géén bestellingen plaatsen.

Als je hebt gestemd, ook graag je motivatie, waarom juist wel of niet voor die ene juwelier. :smiley:

De eerste juwelier (juwelier 1) zegt het volgende:

[quote]De Meistersinger 1Z is een prachtig horloge. Daar zijn jullie het vast met mij mee eens aangezien jullie een inkoopactie voor dit horloge hebben opgestart. Omdat ik zelf een horlogetik heb weet ik dat het niet altijd makkelijk is om je droomhorloge te bemachtigen. Daarom is een beetje korting natuurlijk nooit weg. Ik wil jullie een duwtje in de goede richting geven door jullie een mooie aanbieding te doen.

De prijs van een Meistersinger 1Z in de winkel is 550 euro, maar voor jullie gaan ze voor 440 euro per stuk weg daarnaast krijg je dan ook nog eens een extra gratis croco band of een vouwsluiting ([v]dit is nog niet zeker[/v]). Dat is een totale korting van boven de 25% ik hoop dat dit voor mensen toch een duw in de goede richting is, om zo toch hun droomhorloge te kunnen bemachtigen. Tevens kan men voor onderhoud en garantie ook na aankoop terecht in de winkel.

Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in de Meistersinger 3Z of vragen hebben betreft de inkoopactie neem dan gerust even contact met me op via telefoon of e-mail (Zie website voor gegevens).
Vermeld wel dat het de inkoop-actie betreft!!!

Gegroet,

Ruud Kuiper[/quote]

De tweede juwelier (juwelier 2) heeft ons dit te bieden:

[quote]Hallo geïnteresseerden,

erg leuk dat jullie zoiets opzetten en ik ben ook van harte bereid hieraan mee te doen. Daarom kan ik jullie een korting van 20% aanbieden (hiermee komt de prijs op 440euro) + extra bandje (maat XL of XS is leverbaar zonder meerprijs) + een kwalitatief goede vouwsluiting (deze is niet origineel meistersinger) a 27.50euro, in totaal krijg je dus:

bij ten minste 10 stuks afname
€ 549,00 + € 49,00 + € 27.50
dus een totaal waarde van € 625,50 voor € 440,00 ongeveer 30 % totale korting

Voor eventuele service en garantie kan men ook na aankoop van hun Meistersinger bij mij terecht, ik heb een eigen horlogemaker in dienst en ben tevens officieel Meistersinger dealer. Tevens maakt het voor deze actie niet uit wat men wil bestellen, automaat of handopwinder, 1Z of 3Z, zwart, wit of beige, alles is mogelijk.

Hartelijke groeten.[/quote]

Lijkt me duidelijke taal. :smiley: Stemmen dus zou ik zeggen. :mrgreen:

Hier nog wat foto’s:


[size=9]Foto’s afkomstig van juwelier 1[/size]

Succes!!

*Omdat ik geen idee heb hoe ik hier een poll moet starten kan je ook in een reply aangeven ‘Juwelier 1’ of ‘Juwelier 2’ met je motivatie. Misschien niet de meest handige manier maar het moet maar ff zo. :smiley:

Niemand…?

J-W, heb je ook gevraagd of het mogelijk is om korting op een nieuw bandje en vouwsluiting mogelijk is? (de 1Z heb ik al:D)

Goedenavond,

Ik wil hierbij mededele. Dat de vouwsluiting bij juwelier 1 nog niet definitief is dit is een mis communicatie tussen de tussenpersoon van de juwelier en Jaap-Wim. Moge het ook duidelijk zijn dat bij juwelier 1 ook de na-service en garantie kan leveren dmv attelier aan huis. Voor een indruk van juwelier 1 gaat u naar www.clockwise.nl

Beste Jaap Wim,
Ik zou in principe gaan voor juwelier no.1.
mijn reden hiervoor is de bijgeleverde vouwsluiting welke volgens mij , buiten deze aktie om , zo’n 84 euro zou gaan kosten.
vraag mij wel af of de genoemde prijs ook opgaat voor de Z1 automaat van 43 mm.
groet
Josephus

Nb
Kun jij als tussenpersoon aangeven of de mail van Raymond inhoudelijk juist is.

Beste Josephus,

ik meen dat de actie ook geld voor grotere of automatische 1Z modellen. De informatie van Raymond is tevens ook juist, ik zal dit meteen aanpassen in mijn vorige bericht. :slight_smile:

Beide een leuke korting, goed werk Jaap-Wim!
Wat mij betreft juwelier 2. Betere prijs en voor mij is een extra band niet direct noodzakelijk. De vouwsluiting is te overwegen indien het mogelijk blijkt, maar blijft prijzig.

John