Meistersinger inkoop-actie

En hoe zit het met de meistersinger 1Z met Unitas uurwerk?
Volgens mij is de prijsopgave voor de ETA automaat.
Deze vind ik niet zo mooi en te klein voor in het 43mm horloge.
Het unitas uurwerk zou voor mij de keuze zijn.
Welke juwelier, maakt mij niets uit.

Ik denk ook een korting van 20% bij juwelier 1 dit zou ik echter moeten navragen.

De prijs is trouwens gebaseerd op het model van 550 euro dat is als ik het uit mijn hoofd zo zeg ook een handaufzug.

He Geert,

jij en je broer zaten toch al langer op het forum? Of snap ik het niet goed. Ik zal je zo ff PB sturen. :slight_smile:

Zie vernieuwde voorwaarden van Juwelier 2. :slight_smile:

Mooi Hallo allemaal,

jullie hebben allemaal lang (in spanning) afgewacht de afgelopen week en nu is dan eindelijk het moment daar.

Er zijn momenteel 2 juweliers die kunnen en willen leveren voor de inkoop-actie. Omdat bij beide juweliers de verschillen zo klein waren om er een van te kiezen waar we inkopen heb ik (in overleg met de juweliers) besloten om een poll te houden waar jullie liever bestellen. Aangaande korting, service enz.

Ik zou wel graag willen dat alleen mensen stemmen die ook serieus van plan zijn om te bestellen. De poll laten we lopen tot volgende week Zaterdag 21 Januari waarna, tegen die tijd, wel duidelijk zal zijn welke juwelier het geworden is. Daarna kunnen de bestellingen geplaatst worden, dus hier nog géén bestellingen plaatsen.

Als je hebt gestemd, ook graag je motivatie, waarom juist wel of niet voor die ene juwelier.

De eerste juwelier (juwelier 1) zegt het volgende:

Quote:
De Meistersinger 1Z is een prachtig horloge. Daar zijn jullie het vast met mij mee eens aangezien jullie een inkoopactie voor dit horloge hebben opgestart. Omdat ik zelf een horlogetik heb weet ik dat het niet altijd makkelijk is om je droomhorloge te bemachtigen. Daarom is een beetje korting natuurlijk nooit weg. Ik wil jullie een duwtje in de goede richting geven door jullie een mooie aanbieding te doen.

De prijs van een Meistersinger 1Z in de winkel is 550 euro, maar voor jullie gaan ze voor 440 euro per stuk weg daarnaast krijg je dan ook nog eens een extra gratis croco band of een vouwsluiting ([v]dit is nog niet zeker[/v]). Dat is een totale korting van boven de 25% ik hoop dat dit voor mensen toch een duw in de goede richting is, om zo toch hun droomhorloge te kunnen bemachtigen. Tevens kan men voor onderhoud en garantie ook na aankoop terecht in de winkel.

Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in de Meistersinger 3Z of vragen hebben betreft de inkoopactie neem dan gerust even contact met me op via telefoon of e-mail (Zie website voor gegevens).
Vermeld wel dat het de inkoop-actie betreft!!!

Gegroet,

Ruud Kuiper

De tweede juwelier (juwelier 2) heeft ons dit te bieden:

Quote:
Hallo geïnteresseerden,

erg leuk dat jullie zoiets opzetten en ik ben ook van harte bereid hieraan mee te doen. Daarom kan ik jullie een korting van 20% aanbieden (hiermee komt de prijs op 440euro) + extra bandje (maat XL of XS is leverbaar zonder meerprijs) + een kwalitatief goede vouwsluiting (deze is niet origineel meistersinger) a 27.50euro, in totaal krijg je dus:

bij ten minste 10 stuks afname
€ 549,00 + € 49,00 + € 27.50
dus een totaal waarde van € 625,50 voor € 440,00 ongeveer 30 % totale korting

Voor eventuele service en garantie kan men ook na aankoop van hun Meistersinger bij mij terecht, ik heb een eigen horlogemaker in dienst en ben tevens officieel Meistersinger dealer. Tevens maakt het voor deze actie niet uit wat men wil bestellen, automaat of handopwinder, 1Z of 3Z, zwart, wit of beige, alles is mogelijk.

Hartelijke groeten.

Mooie actie ik stem op juwelier 2

Kan er ook iets geregeld worden voor een korting op alleen een nieuw bandje en vouwsluiting? De 1Z heb ik al nmlijk.

De stemmingsronde is bijna over, jullie hebben nog tot 18.00uur de tijd om te stemmen.

Tevens maak ik nog wel bekend voor de sluiting wie Juwelier 2 is:

[quote]Hallo geïnteresseerden,

erg leuk dat jullie zoiets opzetten en ik ben ook van harte bereid hieraan mee te doen. Daarom kan ik jullie een korting van 20% aanbieden (hiermee komt de prijs op 440euro) + extra bandje (maat XL of XS is leverbaar zonder meerprijs) + een kwalitatief goede vouwsluiting (deze is niet origineel meistersinger) a 27.50euro, in totaal krijg je dus:

bij ten minste 10 stuks afname
€ 549,00 + € 49,00 + € 27.50
dus een totaal waarde van € 625,50 voor € 440,00 ongeveer 30 % totale korting

Voor eventuele service en garantie kan men ook na aankoop van hun Meistersinger bij mij terecht, ik heb een eigen horlogemaker in dienst en ben tevens officieel Meistersinger dealer. Tevens maakt het voor deze actie niet uit wat men wil bestellen, automaat of handopwinder, 1Z of 3Z, zwart, wit of beige, alles is mogelijk.

Hartelijke groeten.
[/quote]

De 2e Juwelier is dus Martijn, de leverancier die ook de Fortis limiteds heeft geleverd voor dit forum. Zo hebben jullie een btje duidelijker beeld op wie er nou gestemd kan worden, voor degene die nog moeten stemmen, succes.

Groeten

Ok, de stemmingsronde is over nu.

Stemmen zijn geteld en dit is de uitslag:

Horlogeforum
Juwelier 1 - 1 stem
Juwelier 2 - 1 stem

Dezinvanluxe
Juwelier 1 - 9 stemmen
Juwelier 2 - 3 stemmen

Dat betekent een eindstand van:

Juwelier 1- 10
Juwelier 2- 4

De mensen die dus nog steeds geïnteresseerd zijn, we gaan de inkoopactie houden bij Clockwise

Nadere informatie volgt nog.

Je kan bestellen tot Maandag 30 Januari. Bestellingen graag via mail of PM. Vermeld er dan wel ff bij welk model, dus dat AM met de nummers.

Als je niet precies weet welk model/nr het is, kijk dan ff op de site. Als je het gewenste model hebt gevonden, dan kies je daarbij het model met de juiste wijzerplaat en onder het plaatje dat ter voorbeeld dient staat dan een soort van referentiecode, dit kan zijn AM3.01 of AM6.01 enz.

Bij deze de prijslijst, op alle modellen komt dus nog eens 20% korting:

Dat is makkelijker bestellen, weten we meteen of het gaat om een automaat of handopwinder, zwarte plaat of witte plaat enz. Ik hoop dat het zo duidelijk is voor de meeste, anders gewoon vragen.

En ik geloof dat de levertijd gem. een week bedroeg dus laten we hopen dat het idd zo snel gaat.

Is er toevallig nog iemand op het forum die de list price en wellicht specs zoals uurwerk van de Scrypto 3z weet? Ik ben bezig om er zo een over te nemen van iemand maar kan heel, heel, heel weinig informatie over dit horloge vinden online. Dank!

caliber ETA 2824-2.

List zal iets van 800€ zijn geweest schat ik.

1 like