Meistersinger NL. limited 2010 wat vinden we ervan?

Ik kwam op het net een afbeelding tegen van de komende MeisterSinger NL limited 2010. Wel een aardig combinatie hoewel ik bij een einzeiger een wijzerplaat in 1 kleurstelling wat beter vind passen, net wat rustiger. Wat vinden jullie?

Die tweekleurige wijzerplaat vind ik minder, in combinatie met ene blauwe wijzer deed het me in eerste instantie aan een weegschaal denken :sunglasses:

Mwah, ben er niet weg van. Inderdaad een onrustig beeld door die frisbee in het midden.

Maar ach, misschien went wel…

ben ook niet enthousiast te krijgen voor deze combi, die oranje zwarte ltd was mooier maar ik heb sowieso niet zoveel met horloge die maar 1 wijzer hebben8-)

Mmmmh, niet helemaal mijn ding. Eenvoud regeert met Meistersinger.

Ik vind de Einzeiger Nr1 en Nr 3 dan ook nog steeds het mooist, gevolgd door de Gran Matik, zwart met cognac kalfslerenband!

Ik ben er ook niet kapot van.
Twincolour op deze manier hoort m.i. niet bij MeisterSinger. De opliggende buitenrand waardeer ik hierbij toch wel positief.
Het vergrote 03, 06, 09 en 12 vind ik nu niet meer tot z’n recht komen; eerder storend.
Bovendien zijn de 5, 6 en 9 enigszins cursief weergegeven, terwijl de rest van de cijfers gewoon recht staat.
De vergelijking met een weegschaal vind ik overigens scherp gevonden.

Bij het overwegen een MeisterSinger aan te schaffen zou mijn voorkeur toch uitgaan naar een Nr. 01 of een Nr.03.

Groet,
Flip.

vind het op zich wel fris en anders dan de meeste meistersingers. al zou ik de band dan ook van blauwe accenten voorzien, net als de limited die ik zelf heb.

hhe Schreef:

vind het op zich wel fris en anders dan de meeste
meistersingers. al zou ik de band dan ook van
blauwe accenten voorzien, net als de limited die
ik zelf heb.

http://i994.photobucket.com/albums/af69/hheuvelman
/IMG_8610.jpg

Maar die van jou is dan toch mooier :wink:

DaanL Schreef:

Mwah, ben er niet weg van. Inderdaad een onrustig
beeld door die frisbee in het midden.

Maar ach, misschien went wel…

+1 … vind hem ook niet heel geweldig

ja idd, die van hhe bedoel ik, veeeeeeel mooiere combi(tu)

vind ik zelf eigenlijk ook…tweekleurig op meistersinger ok, maar dan wel voor datumring…

Limited 2010 (td)
Limited hhe (tu)(tu)(tu)

Trouwens wel heel scherp gezien van Sparks van de 5,6 en 9. Heel erg storend als je het eenmaal opvalt. Dat zal toch niet opzettelijk zijn?

Vind em niet mooi. De Meistersinger vind ik mooi in rustige kleuren. Die met rode print vond ik wel een leuke afwisseling.

Ook niet mijn ding. Ik ga het jammer vinden dat ze zoveel limited editions uitbrengen. Maar ik ben nog steeds erg blij met mijn no3.

Ik vind hem wel wat hebben met die prachtige geblauwde wijzer en het contrast tussen de cijfers en het witte deel van de wijzerplaat. Ik wil hem wel in het echt zien en wie weet voeg ik hem toe aan de verzameling Meistersingers.

Groeten,
René

Ben ik ábsoluut met je eens !
Alleen zwart zou mooier zijn.
Alleen wit zou beter afleesbaar zijn denk ik.

Carpe Diem , Marc

Ik vind het wel tof trouwens dat een hoop mensen gewoon voor de no1 of no3 gaan!
Waarom zou je aan klassiekers gaan “kloten”?!?!?!

Carpe Diem,Marc

Ik vind die kleur niks.
Ik vind die schijf middenin niks.
Ik vind de kroon aan de verkeerde kant niks.

Drie keer niks dus.

Hela! Die kroon links hebben wij hier verzonnen he? De eerste NL Limited MeisterSinger is in 2004 immers voor het forum gemaakt in een oplage van slechts 30 stuks.

hhe Schreef:

vind het op zich wel fris en anders dan de meeste
meistersingers. al zou ik de band dan ook van
blauwe accenten voorzien, net als de limited die
ik zelf heb.

http://i994.photobucket.com/albums/af69/hheuvelman
/IMG_8610.jpg

Vind hem ook wel fris. Ik zou de band juist zo laten, want nu komt het stiksel juist mooi terug in de wijzerplaat.
Enkel de kroon mag weer terug.