Leuke deal gedaan met Jasper (@Meistersinger ).
Warm welkom, leuke gesprekken en lekkere koffie.
Zeer duidelijke communicatie vooraf. Jasper is een echte liefhebber. Volgende keer zeker weer!
Afgelopen week bij Jasper langs geweest voor een horloge deal. Vooraf zeer prettige, duidelijke en vlotte communicatie. Op moment van afspreken zeer gastvrij ontvangen en een geruime tijd over onze hobby gesproken. Uiteindelijk werd zelfs de vraag gesteld of ik anders niet wilde mee eten.
Nogmaals dank voor het prachtige horloge (mint is ook echt mint bij Jasper, of eigenlijk, nog beter). Ik ben er ieder geval enorm blij mee!
Zeker weten tot de volgende!
2 deals in korte tijd met Jasper.
Allebei perfect verlopen, hij één horloge van mij, ik van hem.
Tot de volgende deal Jasper.
Wederom een leuke deal gesloten met @Meistersinger.
Alles perfect. Leuk gesprek gevoerd ook.
Aanrader.
Dank Jasper. Wellicht tot een volgende keer
Na over en weer wat aftasten van interesse en smaak in horloges, uiteindelijk tot een deal gekomen waar wij beiden blij van worden. Erg hartelijk ontvangst ook. Kortom prima en leuk contact met Jasper alias @Meistersinger
Ontspannen zaken doen met Jasper, zeker een aanrader!
Zeer aangename kennismaking.
TOP gesprek, TOP ruil!
Gewoonweg een aanrader of het nu gaat om te kopen, ruilen of verkopen!
Tot de volgende Jasper!
Zeer fijne ontmoeting met Jasper @Meistersinger. Geanimeerd gesprek over horloges en wat er rond hangt en een faire ruildeal. Mss tot een volgende keer.
Beste forumgenoten,
Wat moet ik nog toevoegen?
het feit dat Meistersinger AKA Jasper een buitengewoon fijn mens is dat zal inmiddels wel bekend zijn.
Ik heb hem een voorstel gedaan voor een prachtige Speedy. Maar eigenlijk is dat bijzaak.
Werkelijk een eerlijke vriendelijke forumgenoot.
Jasper vertrouw ik blind op zijn woord.
Ik heb me zeer welkom gevoeld en we hebben samen met zijn leuke wederhelft, genoten van koffie en de Limburgse vlaai die ik had meegenomen. Er viel immers iets te vieren.
Jasper heel erg bedankt!
Hij heeft een goed thuis gevonden, je hoeft je geen zorgen te maken hoor!
Wie weet tot de volgende keer.
Hein
Leuke deal gemaakt met @Meistersinger aka Jasper, snel geschakeld en Jasper heeft meteen het geld overgemaakt zoals gewoonlijk
zeker een aanrader om met Jasper zaken te doen. Tot de volgende keer
Leuke deal met Jasper @Meistersinger gemaakt vandaag.
Super aardige kerel en een dikke aanrader op het forumđ
Zeker voor herhaling vatbaar.
Vandaag wat gekocht van @Meistersinger alles vlot en perfect verlopen
Bedankt voor het aangename gesprek en de koffie!
Ik wist niet dat er een sectie is voor âervaring met verkoperâ, sorry voor de late feedback @Meistersinger!
Ik zal het in het Engels doen, want mijn Nederlands is zeer slecht:
Jasper was really great to talk to, very accommodating even though I scheduled the meeting a day before (since I was on the way to Antwerp). Price was reasonable on the Nomos watch that I bought from him, I didnât even notice the time when we were talking that I missed my train back! If it was a bit earlier probably we will talk a bit more time about watches. Thanks again Jasper!
Goede ervaring op gedaan met Jasper @Meistersinger !
We zijn het eens geworden over een prijs waar we beiden blij mee zijn en de afspraak was âgezelligâ. Zelfs zo gezellig dat Jasper dacht dat ik om 11.00 uur ochtends een âfles wijnâ bestelde.
Het was toch echter echt een âflat whiteâ die ik bestelde. Haha
Wellicht bij een volgende deal een fles wijn Jasper!
Uitstekende ervaring met @Meistersinger : horloge in prachtige staat en een goed gesprek over horloges erbij - kan niet beter.
Goed zaken vooral leuk zaken gedaan met @Meistersinger. Na een korte interactie op het forum afgesproken om het horloge op te halen bij Jasper. Een hele leuke man die zn horloges kent en er met passie over kan praten, en aangezien we die passie delen ging de tijd snel voorbij Ik kan iedereen aanraden om met Jesper zaken te doen en ik hoop dat we elkaar nog eens keer tegen het lijf lopen om de babbel voort te zetten
!
Mooi Molequin bandje overgenomen van Jasper @Meistersinger . Deal snel gesloten en het bandje mooi om de nieuwe Tudor , aanrader!
Heb een horloge overgenomen van @Meistersinger wat al een tijdje aan de top van mân lijstje stond! Contact was goed en prettig en ik zou Jasper zeker aanraden om een deal mee te maken. Bedankt voor de fijne (eerste) Horlogeforum aankoopervaring!
Horloge overgenomen van Jasper @Meistersinger. Prettig contact over de mail/app. De staat van het horloge kwam overeen met de omschrijving van Jasper. De afspraak was snel gemaakt en de overdracht verliep erg prettig. Graag tot een volgende keer.