Vandaag de zorg van een prachtig horloge overgenomen van Jasper @Meistersinger Onderhandelingen en afstemming gingen soepeltjes. Bij het ophalen even een bakkie koffie gedronken. Uiteraard over horloges en andere gelijkgestemde interesses gesproken, dat klikte goed. Jasper is een aardige kerel waar ik zeker nog eens zaken mee zou doen. Aanrader.
Mooie aankoop gedaan van @Meistersinger. Vriendelijk ontvangen, een goed gesprek over de hobby gehad en daarna tevreden met een nieuw aanwinst naar huis gegaan. Aanrader!
@Meistersinger is bij mij langs geweest om een horloge over te nemen van hetzelfde bouwjaar als hij! Het begon met een bod dat ik niet kon weigeren en vervolgens was de deal snel gesloten. Zoals ik inmiddels gewend ben van Jasper was het contact prettig en uiterst vriendelijk. Warm aanbevolen!
Mooie ruildeal met @Meistersinger op zondagmiddag via PM gemaakt en 's-avonds aan tafel voor de wederzijdse persoonlijke overdracht😊. Prettige deal met Jasper, waarvoor dank!
Veel plezier van de Minase👍 en ik met de Omega om de pols en @HorlogeHalle weer huiswaarts.
Gister bij @Meistersinger mijn nieuwe Speedmaster opgehaald. Onder genot van lekker bakkie koffie en wat horloge geklets, was de deal zo rond. Zeer fijne en betrouwbare verkoper .
Ik heb donderdag een Omega bandje met Jasper (@Meistersinger) kunnen ruilen, zwart tegen blauw. Dat ging ontzettend vlot. Vrijdag lag de blauwe al op de spreekwoordelijke deurmat, bomproof verpakt.
Jasper is ontzettend attent, aardig en betrouwbaar. Toen ik een nieuwe blauwe Seamaster Diver 300M om de pols had stuurde hij mij een PB met een ruilvoorstel “we kunnen wel ruilen […] of ik de blauwe of de zwarte moet verkopen, het is mij om het even”. Ik had de zwarte en ‘moest’ op zoek naar een blauwe dus daar was ik ontzettend blij mee …
Dank je wel Jasper voor de hulp en het vertrouwen!
Vanmiddag een horloge overgenomen van @Meistersinger
Gastvrij ontvangen en onder het genot van een bakje koffie gezellig over onze verslaving gekletst.
Jasper is iemand die prettig communiceert en de deal was dan ook vlot en soepel verlopen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Jasper bedankt! En wie weet tot een volgende keer!
Een mooie ruildeal gemaakt met @Meistersinger. Soepel contact en een snelle overeenkomst. Door mijn drukke agenda de deal per post afgewikkeld, maar ook dat verliep soepeltjes!
Zocht een fraai zwart passend bandje voor m’n Pontiac. @Meistersinger had precies wat ik zocht in de verkoop.
Communicatie was vriendelijk en verzending pijlsnel.
Helemaal top.