Ondanks dat het gisteren 5 mei was durf ik geen grapje meer te maken dus ik laat het ook maar bij: leuk initiatief en idee maar er had meer in gezeten.
Ik lees net dat de Meistersinger City Edition Groningen 2017 al uitverkocht is. Er kan al voor de 2018 editie, een inschrijving worden gedaan.
Ik vind Groningen geweldig en ben een halve Groninger, maar dit een lullige en onnodige wijziging van een zichtbodem. Dat silhouet ontneemt je het zicht op het uurwerk op een nare wijze, het zwart komt nergens anders terug in het horloge.
Op de render ziet het er uit alsof de indices aan de voorkant zilver zijn, de cijfers geel goud, maar de opdruk dan weer wit, en de wijzer ook. Dan zou ik wijzer, opdruk en indices in stemmig zilver willen zien, met de gouden cijfers zoals ze zijn, en dan op de achterkant, als het dan echt moet, dat silhouet in Goud. Maar dan wel over de brug en niet over het raderwerk,
Die inscriptie “Er gaat niets boven Groningen”, kom op zeg, we zijn geen Brabanders. Het “Vis unita fortior” was gepaster geweest, zeker in het tijdsgewricht van de NAM en Henk Kamp.
Nu met bijpassende schoen
Brrrrr😭
Ik wacht op de Haarlem editie.
Vind ze stiekem eigenlijk nog wel leuk ook!
besteld?
Kan te gek he.
Gronings?
Klopt, Jipsingboermussel om precies te zijn.
ben je wel eens geweest?
Ik had er nog nooit van gehoord. gegoogeld op "rare plaatsnamen.
dan kun je je “lol” wel op in Nederland, maar ook in Belgie
Deze uitvoering was een stukje exclusiever. Speciaal gemaakt voor een verzamelaar.
Meistersinger 12 provincies limited edition 02/12
http://link.marktplaats.nl/m1214369268?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Ad
yak lilluk
Heeft Meistersinger wel modellen die niet limited zijn?Het sterft bij Meistersinger van de specials…o nie dan?
Da’s waar.
Maar op zich ‘lenen’ de modellen zich er ook wel een beetje voor…
Zo lang de oplage’s in het redelijke blijven , tot aan ( 333 stuks of zo ) , gaat het allemaal nog wel.
Deze bijv uit 2007.
In de wetenschap dat er daar dan 333 van zijn , dan mogen ze dat van mij een ‘limited’ noemen…
Of de NL2009. 109 exemplaren.
Da’s toch wel grappig dan?️
Deze ook 333 stuks.
Als dat dan net een uitvoering is die je echt aanspreekt .
Als ze echt naar de 500 stuks of zo gaan lopen…