Prachtig verhaal en één om nooit te vergeten! Geniet ervan!
Ik kan het topic niet meer aanpassen, wilde nog iets over de techniek zeggen… maar het is goed zo👍🏻
Hier een linkje als je het toch wilt weten:
Ik liet de foto aan mijn vrouw zien ze gokte op 64😂
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst veel draag plezier ermee en koester de herinnering aan de reis.
Dat deed me aan m’n pa denken die rijdend in een Toyota altijd over Mercedes aan het oreren was. Mooie eigenschap, inderdaad.
Mooi man. Dat moet je pakken wanneer het kan.
Ook mooi.
Nee. De mijne had op z’n veertigste al een hele brede scheiding, zeg maar.
Mooi hoor.
Gefeliciteerd. Met name met de mogelijkheid een reis te maken met je vader. Horloge is ook cool hoor, maar bijzaak.
Wat een fijn verhaal… met veel plezier gelezen.
Jouw nieuwe Omega mag er ook zijn hoor!!
Bedankt voor het delen.
Mooi verhaal. Ik zou willen dat ik het nog zou kunnen met mijn pa.
Dank je!!!
Geniet van de Omrga en vooral je ouders
Prachtig verhaal en een super mooi horloge
Is niet vanzelfsprekend maar dat vergeet ik vaak…
Hier nog een foto van onze horloges die dag…
Hij een Titus automaat, van zijn vader geweest.
Mooi verhaal! Overigens ook een mooie NA
Prachtig verhaal! Hoop dat ik ooit met mijn zoon (of dochter) ook zulke avonturen mag beleven. Erg leuk om te lezen.
Wat een prachtig verhaal weer! Koester je vader!
Mooi verhaal, mooi horloge, mooie trip met paps Top. En een zeer mooi exemplaar, ook de accutron mooi
Dat horloges ook een leuke hobby kan zijn, blijkt wel uit jou verhaal en ja je vader….buitengewoon, zo zou bijna zeggen ‘zgan en met geen tot bijna geen zichtbare gebruikssporen’. Heeft je moeder ooit goed uitgezocht.
Prachtige comment. Dank
Sowieso. Vervaging en voor je het weet is het weg.
Daarom is het verslag van jouw reis zo mooi. Probeer zoveel mogelijk te genieten van die momenten want daarin schuilt het geluk.
Prachtig verhaal. Mooi horloge en nog mooier een herinnering erbij met je vader!
Wat een mooi verhaal! Tof hoor, horloge ook zeker!
Ik heb pas geleden ‘the Father’ gezien.
Man, ik zat de helft van de film met een brok in mijn keel.
Ik koester het.Vooral door wat jij nu vertelt. Ik hoop dat je veel goede herinneringen hebt aan jouw vader.
Mooi geschreven weer Brodie! Leuk dat je het doet en nog kan doen met je pa. Barry Hay is al genoemd maar idd een oude rocker die je eerder als ervaren 60er zou schalen!
Ik wens je / jullie een mooie tijd, met elk horloge!