Memorabele Memomatic. Naar Duitsland rijden met een man van 82

:pray:

1 like

They don’t die, they just fade away…

Brodie: Dank voor je mooi verhaal.

1 like

in alle opzichten een bijzonder lezenswaardig verhaal. ik zal het blijven zeggen, dit zijn de krenten in de pap op ons leuke forum.
je vader ziet er inderdaad niet uit als een 80-jarige. doe maar 60 of zo.

1 like

Alzheimer meegemaakt bij mijn opa. Ik wens het niemand toe.

3 likes

idem meegemaakt met mijn vader. wordt niemand blij van.

2 likes

Prachtig leesvoer voor een gure zondagavond :ok_hand:t3: En een mooi horloge trouwens!

1 like

Dank je, ik denk ook dat het belangrijk is dat we positiever worden op het forum. Maar dat begint bij jezelf…

2 likes

Mooi verhaal, en heel goed zulke acties! Zoveel leuker dan op laten sturen. Dit delen je vader en jij nu ook.

En een prachtige Omega uit de beste en creatiefste periode gescoord. (Vind ik. :wink:)

1 like

Bedankt man voor weer een prachtig verhaal.

1 like

Mooi zeg, quality time samen on the road met je pa.
Prachtige Memomatic ook. :+1::ok_hand:
Ik wou dat ik dit soort dingen ook kon doen met mijn vader.

1 like

Eens. Het ontwerp is zo gaaf. Hou er van…

1 like

Ja, die lijnen zie je ook terug in de Chronostops bijvoorbeeld. :ok_hand:t3:
En de mechanische creativiteit natuurlijk.

1 like

Mooi geschreven Brodie. Fijn dat je zo’n begrijpend goede band nog hebt met je vader. Ik ben jaloers op zijn donkere haar!. Hij heeft ook in het jappenkamp gezeten, net als ik, maar hij is zo’n 5 jaar jonger dan ik, (ik ben 87) dus hij heeft er waarschijnlijk geen trauma aan overgehouden. Ik zat vanaf mijn 7-e jaar tot aan onze bevrijding in Tjideng, maar je vergeet de vervelendste zaken zoals de honger. Bovendien: geen school, altijd warm, blote voeten, veel lotgenootjes.
Ik hoop nog vaker van je te lezen Brodie! Ik hoop dat je je vader nog lang mag blijven houden.

18 likes

Wat een heerlijk innemende belevenis.
Met heel veel plezier gelezen. Naast je grafische werk kun je bijzonder goed schrijven. Misschien liggen tekenen en schrijven bij jou in elkaars verlengde?
Dank!

1 like

Bedankt voor uw prachtige reactie. Bijzonder om te lezen dat u rond dezelfde leeftijd bent als mijn vader. En actief hier op het forum. Erg leuk. Die zwarte haren van mijn vader. Hoe vaak hij niet moet zeggen dat hij ze niet verft.

‘Ach, laat ze maar kammen die geen haar hebben, zegt hij dan…’ hahaha.

Die tijden waren onbegrijpelijk voor ons… we kunnen slechts proberen te begrijpen waar u en al die lotgenoten doorheen zijn gegaan. En dat was nog maar het begin van alles. Blij te lezen dat u zo helder van geest bent. En hopelijk gezond. En het goede zien in alle ellende is een vorm van traumaverwerking waar wij van kunnen leren.

Aangenaam kennis te maken mijnheer Willem. Het ga u goed.

Selamat malam untuk sekarang dan besok sehat kembali.

11 likes

Dank je!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit schreef. Pas op het forum mee begonnen. Heb er veel plezier in. Dat zeker

Wat heerlijk om er samen op uit te gaan. Ik denk met weemoed aan mijn uitstapjes met mijn vader, ik mis hem 🥲

Geniet van jouw ouders en de prachtige aanwinst. Onbetaalbare momenten!

1 like

Genoten van jouw proza. Veel plezier met de prachtige Omega.

1 like

Dank je wel. Hoop dat je veel goede herinneringen hebt aan hem.

1 like

Mooi horloge maar nog mooier verhaal, bedankt voor het delen :+1:

1 like