Memorabele Memomatic. Naar Duitsland rijden met een man van 82

Wederom een prachtig verhaal over liefde voor elkaar en tijd nemen om ergens tijd te stelen.Dit blijkt in de tegenwoordige tijd steeds weer ons meest kostbaarste bezit. Koester dit in jullie harten, geniet van je familie! Consumeer met volle teugen het aflezen van de tijd op je prachtklok.

Dit is waarover alles draait zeker op dit forum

De Tijd…(en het meten ervan)

Tot het volgende chapiter, Brodie

2 likes

Ditmaal minder kilometers, maar meer memorabel denk ik. Buiten de reis, het toffe verhaal, ook nu weer een pracht van een aanwinst.

1 like

Mooie woorden, mooi geschreven. Soms moet je inderdaad even stilstaan bij wat echt belangrijk is. Zodat je straks geen spijt hebt.

1 like

Absoluut Harry,

gesprekken met je vader als vriend, niet over koetjes en kalfjes, maar over zijn jeugd, het vaderschap en de fuckups die daarbij horen

Het gevoel te hebben echt naar elkaar te luisteren en samen te genieten van je aanwinst. Mooier wordt het niet. De tijd geeft en neemt. Maar de herinnering blijft.

2 likes

Man, man, ik weet niet wat je in het echt leven doet maar als dat niet iets is met teksten schrijven dan zou ik daar snel naar wisselen want dit was weer een feest om te lezen!

5 likes

Wat een mooi verhaal Brodie!

1 like

Hoe waardevol! En zelf gecreëerd En een mooi horloge. Win-win-win! Laat niemand je verellen dat je soms lijkt te verliezen; je bent Zo hard aan t winnen!

1 like

Tof verhaal verhaal! Mooiste dingen in het leven komen samen. Ervaringen met één van de belangrijkste personen in je leven en een prachtig horloge!

Laatst ook een horloge op gaan halen met de oude heer. Geweldig verhaal en prachtige memodate :slight_smile:

1 like

Wat een prachtig verhaal van een mooie reis met je vader. Mijn vader koopt bijna altijd iets als hij op vakantie is en noemt dat dan zijn “vakantie-verlenger”. Dat is dit horloge voor jou, een reis/ervaring verlenger. Elke keer dat je er naar kijkt, zal je meteen terug zijn naar de mooie reis met je vader.

Heel veel draagplezier gewenst

2 likes

Geweldig topic om te lezen! Dat er nog veel mooie memories met je pa en deze Memomatic mogen volgen :grinning:.

1 like

Bedankt weer @Brodie, ik kan zo ontzettend genieten van je schrijfstijl en de foto’s. Ik ben er gewoon een beetje bij, heerlijk en dank daarvoor. Geniet met je vader en koester de mooie momenten samen. Het reizen, onderweg zijn en ook nog met een mooie wekker thuiskomen, life is sweet!

1 like

Mooi verhaal.
Prachtig horloge!
Ik heb achteraf te weinig gedeeld en gevraagd aan mijn vader.
Enorme leuke jeugd gehad maar had meer van en over hem willen weten.

3 likes

Mooi verhaal wederom, ik geniet stiekem een beetje mee met jouw avontuur :+1:t2:

1 like

een mooi en prachtig verhaal,
het heeft me zelfs ontroerd, de band tussen vader en zoon,
dat moet je blijven koesteren,
natuurlijk ging het hier ook over het horloge en deze mag er zeker ook wezen,
blijf ervan genieten

1 like

Ik heb weer genoten van je verhaal! Je hebt zeker herinneringen gemaakt die altijd met dit horloge verbonden zullen blijven.

1 like

Wat een leuk verhaal om te lezen, leuk om dit soort dingen samen met je vader te doen.
Veel plezier met dit prachtige horloge!

1 like

Zo is het!

Gaaf, welk horloge is het geworden?

Wow thanks!! Wat een compliment🙏🏼

1 like

Heerlijk verhaal!
Ben wat dat betreft behoorlijk jaloers…
Mijn pa en ma wonen 1300km weg…
Veel plezier met je aanwinsten…
:+1:t3:

1 like