Wederom een prachtig verhaal over liefde voor elkaar en tijd nemen om ergens tijd te stelen.Dit blijkt in de tegenwoordige tijd steeds weer ons meest kostbaarste bezit. Koester dit in jullie harten, geniet van je familie! Consumeer met volle teugen het aflezen van de tijd op je prachtklok.
gesprekken met je vader als vriend, niet over koetjes en kalfjes, maar over zijn jeugd, het vaderschap en de fuckups die daarbij horen
Het gevoel te hebben echt naar elkaar te luisteren en samen te genieten van je aanwinst. Mooier wordt het niet. De tijd geeft en neemt. Maar de herinnering blijft.
Man, man, ik weet niet wat je in het echt leven doet maar als dat niet iets is met teksten schrijven dan zou ik daar snel naar wisselen want dit was weer een feest om te lezen!
Hoe waardevol! En zelf gecreëerd En een mooi horloge. Win-win-win! Laat niemand je verellen dat je soms lijkt te verliezen; je bent Zo hard aan t winnen!
Wat een prachtig verhaal van een mooie reis met je vader. Mijn vader koopt bijna altijd iets als hij op vakantie is en noemt dat dan zijn “vakantie-verlenger”. Dat is dit horloge voor jou, een reis/ervaring verlenger. Elke keer dat je er naar kijkt, zal je meteen terug zijn naar de mooie reis met je vader.
Bedankt weer @Brodie, ik kan zo ontzettend genieten van je schrijfstijl en de foto’s. Ik ben er gewoon een beetje bij, heerlijk en dank daarvoor. Geniet met je vader en koester de mooie momenten samen. Het reizen, onderweg zijn en ook nog met een mooie wekker thuiskomen, life is sweet!
Mooi verhaal.
Prachtig horloge!
Ik heb achteraf te weinig gedeeld en gevraagd aan mijn vader.
Enorme leuke jeugd gehad maar had meer van en over hem willen weten.
een mooi en prachtig verhaal,
het heeft me zelfs ontroerd, de band tussen vader en zoon,
dat moet je blijven koesteren,
natuurlijk ging het hier ook over het horloge en deze mag er zeker ook wezen,
blijf ervan genieten