Deze geweldenaar!
Wel even een brick 1040 band besteld want deze past me niet. En om nu deze riveted te gaan slapen voor mijn mini pols vind ik zonden. Hopelijk snel die 1040 binnen zodat ik hem kan gaan dragen
Hoi Kevin. Dank voor je leuke verhaal.
Nog een reden om niet elektrisch te gaan rijden
En wat een prachtig exemplaar heeft deze mooie rit je opgeleverd. Ik heb ook een tijdje naar de Memomatic gekeken, maar zo’n mooie plaat/staat heb ik nooit gevonden.
Dat het alarm zo nauwkeurig werkt is super, het schijnt dat dat vaak niet meer (zo nauwkeurig) werkt.
Tof kerel, geniet ervan en van je ouders!
Prachtig horloge !
En een herinnering die onbetaalbaar is
Bedankt voor dit mooie verhaal.
Fijn om nog zo van de band die je met je vader hebt te kunnen genieten
Ik weet dat hij al een paar keer genoemd is, maar ik zeg het toch.
Je vader zou zo voor Barry Hay door kunnen gaan.
Die is 73 en ziet er voor zn leeftijd nog belachelijk jong uit .Daar mag je dan nog 9 jaar bijtellen
Prachtig
Super dit! Wou dat ik een vader had waarmee ik dezelde avonturen kon beleven. Nou ja zelf maar die vader worden dan in de toekomst voor mijn zoon.
Pfff, ja dan ga je niet even langs…
Zo, dat is niet naast de deur. Maar ik ken iemand die zoveel km rijdt voor een horloge…
Dat gaat nergens over. Dat soort mensen hebben echt…
Life is sweet inderdaad. Niet altijd. Maar nu eventjes wel!
Adoe prachtig zeg… geniet ervan!
Hahaha dank je wel! Ja, het is hybride. Dus dan blijft die oliecheck nodig. Maar zelfs bij een Tesla zou die vraag blijven komen denk ik.
Ja het horloge is echt fantastisch! In alle opzichten.
Ik zal het hem zeggen. Barry Hay is cool!
Ik vind het verhaal mooier dan het horloge. Maar dat wil niet zeggen dat het horloge niet mooi is .
Geweldige zin. Mag ik die met permissie gebruiken? Als het nodig is?
Jazeker .
Das weer een mooie! En een nog mooier verhaal / herinnering erbij
Dank voor wederom een prachtig verhaal.
Je vader is een wijs man
Met veel plezier gedaan. Overigens iedereen bedankt voor de superfijne reacties en verhalen. Echt heel erg tof dat een horloge indirect zoiets los kan maken.
Indirect het horloge, maar direct het delen van deze ervaring met je vader. Zelf heb ik zat horloges, maar al een tijd geen vader om zulke ervaringen mee te delen.
Dus doen zolang het nog kan.