Prachtig verhaal, ik heb er van genoten! Hoop voor jou en je vader dat jullie nog veel tripjes maken mogen! Mooi horloge ook!
Het is door reacties als die van jou dat ik extra besef dat het niet vanzelfsprekend is.
Wij gaan sowieso een keer een tripje maken!
Alweer een prachtig moment vereeuwigd! Goed gedaan en draag het horloge in goede gezondheid…
Mooi verhaal, dat zijn prachtige momenten in het leven. Ik ben wel eens naar Spanje gereden met m’n vader… ik zou alles geven om die momenten opnieuw te beleven. Sterker nog, ik zou alles geven om nog een keer met m’n vader in de keuken aan de tafel te zitten, een paar borreltjes met hem te drinken, een gesprek voeren en een beetje tv kijken…
Helaas kan dat niet meer. Maar dit verhaal van je nieuwe aanwinst en de ervaring maakt me verdrietig en blij tegelijk.
Mooi hoe je dat zegt. En verdrietig ook… Het zijn die eenvoudige dingen die zo belangrijk zijn dan…
Hier een vintage advertentie…met een andere kastvorm. Er zijn vier versies van de Memomatic gemaakt met een totaal van 35.000 stuks wereldwijd. Andere tijden…
Prachtig verhaal waarin zowel materiële als immateriële waardevolle zaken samenkomen. Met plezier gelezen!
Dank je! De nadruk ligt in dit verhaal absoluut niet op materiële kant van de zaak. Het is desondanks een prachtig horloge, waanzinnig ontwerp en slimme techniek.
Bijzonder dat het zo bij je binnenkomt. En zeker ook fijn!
En dat op een horlogeforum.
Prachtig verhaal. Aandoenlijk in de breedste zin van het woord. Vintage horloge, Vintage Pappa!
Allebei in een fantastische conditie. Ik hoop dat ze allebei nog heeeel lang meegaan.
Geluk!
Heel mooi aandoenlijk verhaal, maar 82 jaar is tegenwoordig nog jong
Wat een prachtig verhaal!!
Wat ik er nu voor zou geven om dit een keer met m’n vader te kunnen hebben doen maar helaas. Toen de eerste tekenen van Alzheimer bij hem begonnen, was ik een jaar of 15.
Als ik jou was, deed ik; dit horloge niet meer weg en nog zo veel mogelijk trips met m’n vader. Heerlijk verhaal over een schitterend moment in time, dank je wel!
15… dat is mijn zoon nu. Lijkt me oprecht heel erg moeilijk. Ik hoop dat je veel goede herinneringen aan hem hebt.
Ik neem je tip serieus. Dit horloge gaat alleen weg als ik er mijn kinderen mee moet voeden.
En die reisjes… zoveel mogelijk.
Mooi verhaal Brodie. (had hem gemist )
Nee, ouwe tijger.
Mooi verhaal van een mooie reis. Tevens ook een schitterende aanwinst op mogen halen, geniet er van en koester de mooie momenten van deze reis samen
Prachtig horloge. En leuk verhaal/leuke reis erbij!