Begrijp me svp niet verkeerd, ik snap dat dit forum er ook is om kennis te delen maar de reden voor mijn reactie was meer vanwege het feit dat het hier nu ook direct een ander forumlid en zijn item raakt.
oorspronkelijk reactie verwijderd, was niet in lijn met wens moderator
āoorspronkelijk reactie verwijderd, was niet in lijn met wens moderatorā
Jaā¦want stel je voor dat we iets schrijven wat de mod niet wil!
Ik hoop echt heel erg dat hier niet staat wat ik denk dat er staat.
Bij used products in Hoofddorp ligt er een uit 2007. Compleet vernaggeld rond gepolijst, en als je hem schuin houdt met de kroon open loopt de olie er uitā¦
Nee hoor Bert, ik had echter weer een lekkere scherpe off topic reactie geplaatst, naar aanleiding van de reactie Marijn. Later las ik echter de reactie van Jur, met het verzoek om de discussie on topic te houden, wat natuurlijk ook wel van het nodige respect getuigd voor de TS-er, want die staat natuurlijk ook niet te wachten op allerlei zijspoortjes. Het was dus zelfcensuur en het valt dus allemaal wel mee. Beetje ongelukkig geformuleerd van mijn kant.
Deze is geen complete set. Dat is veel geld waard voor sommigen. Geen correcte doos volgens mij, geen correcte omdoos, geen papieren, geen anker. Ik heb mijn anker vroeger voor veel geld verkocht. Maar best een mooi aanbod.
Ik wilde hem toch even delen voor de liefhebber. Het was ook niet echt om te zeggen: kijk eens, het kan goedkoper!
Als jij voor mij een adres weet waar ik een nieuwe 114060 kan vinden < ⬠6.000,- dan hoor ik heel graag via pb van je want ik kan ze daarvoor nergens vinden.
Wel redelijk rond ook deze.
Kijk maar eens bij de grijze dealers op het rolexforum.nl
Nieuw is de vrpr 6k of 5800⦠Daar kan nog wel een klein beetje vanaf.
Bij inruil geven ze ook nog vlot 4750,- voor een gebruikte 114060ā¦
Probeer jkwatchstore eens. Even een mailtje sturen en dan heb je hem voor rond de 5700/5800.