Mening over dit soort horloges

Beste mensen,

Ten eerste fijne kerst gewenst.

Ik vroeg me af wat jullie mening is over dit soort horlogemerken, natuurlijk geen seiko of dergelijke maar zouden jullie bij dit soort merken ooit iets kopen?

Nee.

5 likes

Nee.

5 likes

Nee.

5 likes

Nee.

6 likes

Nee.

5 likes

Nee.

10 likes

Nou ja, als je t budget niet hebt kan je dit soort horloges kopen. Maar boven de 100.- -200.- zou ik toch ceel liever voor iets van Citizen of Seiko gaan.

2 likes

Ik zou het zelf niet doen. Ik denk dat er allicht binnen het budget betere opties zijn.

1 like

Precies wat Kevain zegt

Echt niet?

12 likes

Euhh, nee!

1 like

In geen honderdmiljoenmiljard jaar.

7 likes

Nee

Nee.

1 like

Nee

Nee

Ik vind het om te zien een mooi horloge. Ik zou het zelf niet kopen, maar dat komt vooral omdat ik ook wat duurdere horloges heb en ik merk dat ik daardoor de goedkopere horloges laat liggen als ik 's ochtends moet kiezen.

Maar als je het mooi vindt, waarom zou je het dan niet kopen? Echt veel geld kun je er niet aan verliezen, zelfs niet als je hem in 1 dag afschrijft naar 0€.

Er zullen hier vast zat mensen zijn die zeggen:niet doen. Maar als die horloges hebben van vele 1000en € per stuk, dan zijn ze ook niet in de markt voor een horloge van 100.

Ik vind het in ieder geval een mooi horloge, maar het gaat erom wat jij vindt.

6 likes

:rofl::+1:

1 like

Eh, nee het gaat er juist om wat jij vindt.

Eh, de koper vindt.

Ik vind nee. Maar dat heeft niks met het merk te maken maar met de saaiheid van het horloge. Ik ben nog niet toe aan die rust.

1 like