Mening over dit soort horloges

Ohhhh.

Dankjewel!

Dan is het een mwoah voor iets te veel geld. Wel met een leuk dressy ontwerp.

Nee, even saai als een Nomos!

:wink:grapje.

Auw :joy:

5 likes

Bradford ken ik niet, en dit horloge vind ik niet bijzonder mooi. Als.je vraag echter i.h.a. modemerken betreft, dan zeg ik: Zeker, jajamensan, waarom niet, als de kwaliteit maar goed is.

Ik heb zelf horloges van Fossil, Triwa en Zinzi. Die heb ik gekocht omdat ik ze mooi vind, omdat ze niet duur zijn (niet kopen aan list price!) en omdat ze eigenlijk wel goed van kwaliteit zijn,met een zeer okee Miyota of Seiko kwartswerkje dat vele jaren meegaat, een roestvaststalen kastje dat fatsoenlijk waterdicht is en een fijne bracelet.

Hmmm ik verkies dan toch Chinees staal boven Japans plastic zonder enige elegantie.

On topic : nee

Nee, enkel en alleen al niet om de plaats en grootte van de datum. Lelijk. Ik zie gelijk het damesuurwerk en de oversized plastic werkring voor me.

Ik sta al jaren op een wachtlijst voor een Bradford Watch.

15 euro aanbetaald om ze te paaien… maarja ik ben natuurlijk niet de enige die rijk wil worden…

Als je de Rolex erbij koopt dan krijg je hem echt wel :+1::+1:

1 like

Nee koop dan op Ali express

Ja.

Hou es ff op met zulke tips geven… ik krijg van TS gelijk een bod van 120 Euro op mijn BFK… :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Heeft iemand al NEE gezegd?

šŸ¤·šŸ»

Netjes toch? Doen!
:joy:

Kreeg gisteren een bod van 500 euro op mijn Twilight. Jaja, gewoon proberen. Waarom niet? :beers:

De quartz uurwerkjes in dit soort horloges lopen gewoon
heel precies.
Veel nauwkeuriger dan menig mechanisch horloge.

De down side is dat dit soort plakmerken veel te duur
worden aangeboden.

Kijk dan liever bij Casio of Citizen.
Dan krijg je sowieso een beter gebouwd horloge
met betere specs voor vrijwel de zelfde prijs.

1 like

Model ziet er wel strak uit, maar ik heb weinig met dit soort quartz horloges.

Nee, uiteraard niet. Dit soort minimalistische ontwerpen kan ik voor een appel en een ei via AliExpress kopen. Laatst zag ik nog een advertentie op FB voor een dergelijk design wat met 50% korting werd aangeboden (van 70 euro voor 34,95 euro). Op Ali stond exact hetzelfde horloge voor 3 euro en 48 cent.

De positieve kant van dit soort merken is mogelijk dat het de interesse voor horloges bij een jongere generatie kan aanwakkeren. Het is dus niet allemaal negatief.

1 like

Heeft iemand al NEE gezegd?

Ja…

zouden jullie bij dit soort merken ooit iets kopen?

Nee…

Hee,

Met miyota automaat en saffierglas.

Is het wat?

Nope.