Mening van expert gevraagd: Redenen tot twijfel echtheid Rolex Deep Sea?

Veel echter worden ze niet :wink:

2 likes

ziet er goed uit, ook de lumepip.
Denk dat je gerust kunt zijn, om echt zeker te weten moet ie open natuurlijk maar dit ziet er erg goed uit.

1 like

pb

Jep, ik weet wat een rehaut is :slight_smile:

1 like

Mark 1 ,2 en 3 wijzerplaat heb je. 2 en 3 weinig verschil 1 wel verschillen. Er is een rolexforum topic hierover. Jij hebt een mark 1 wijzerplaat.

Mvg

Ik zou het wel gokken…( als ik het geld had tenminste)

We zullen zien wie ongelijk heeft… :wink:

Ik weet wel iemand. Even langs Timefix in Akersloot. Heeft 6 jaar voor een AD gewerkt.

je haalt een paar quote’s door elkaar.
Sammie heeft nooit gezegd dat deze Rolex fake is,maar alleen jouw krachten om vanaf een vaag plaatje een echte van een neppe te kunnen onderscheiden,in twijfel getrokken :smile:

1 like

Ik ben bang dat onze communicatie een misverstand betreft. Het is vast een echte, maar dat je dit op een foto baseerd gaat er bij mij niet in. That’s all…:wink:

Edit, da’s toevallig. Thanks astonmartin!

Zat een knipoog bij. Ik weet wat je bedoelde.

Verder: Lets agree to disagree

1 like

Het wordt nog eens een model forumpie dit…het is wel eens sneller spaak in dit soort topics…(eh nee nooit door mij :innocent:)

3 likes

Ik heb laatst een replica Deepsea in handen gehad die Schaap & Citroen gewoon heeft aangenomen voor een service. Dit bleek overigens een bekende replica te zijn die je eigenlijk alleen snel kunt herkennen aan de iets dikkere rand van de lume pip. Voor andere verschillen heb je een loupe nodig.

Dit horloge was al twee keer doorverkocht en toen werd het pas opgemerkt toen de eigenaar het wou laten servicen. Mijn kennis heeft het teruggeven aan zijn verkoper die hetzelfde horloge doodleuk weer voor echt te koop aanbood bij iemand anders. Die replica markt is zo destructief…

Dit…
Maar ik lees het nu pas anders had ik het bij de eerste post al kunnen melden.
Nog nooit een Rolex gezien met het serienummer op 12 uur.

Horloge ziet er vanaf de foto perfect uit. Geen reden tot twijfel.

2 likes

Dat kun je S&C natuurlijk niet kwalijk nemen. Wie verwacht nou dat je met een replicahorloge S&C binnenloopt voor een servicebeurt.

Het is ook niet zozeer een verwijt, ik wou aangeven dat het herkennen van een kwaliteitsreplica echt niet zo makkelijk is…

1 like

Altijd leuk ook om te horen dat mensen denken dat een doos en papieren het zeker geen fake maken.

Als ze een volledig horloge kunnen nabouwen kunnen ze ook een doosje en een pasje laten drukken.

3 likes

Maar met de stempel van de AD kun je wel makkelijker nagaan of het horloge daar ook werkelijk verkocht is.

De dag dat een AD gaat zeggen of zei dat horloge hebben verkocht voordat jij het hebt aangekocht bestaat niet denk ik.

Uhm…:thinking: