Meningen gevraagd rolex of PP voor je partner

Nieuwe OP met groene plaat dan?

1 like

Uw vrouw is geen horloge nerd?
Kies dan hetgeen een vrouw het mooiste zou vinden. Dit zal met zekerheid de Datejust zijn. Past daar toch veel mooier bij.

Edit ook de vrouwelijke horloge nerd zou de Datejust kiezen. Rose staat mooi bij een vrouw.

2 likes

image

8 likes

Qua vorm en stijl ben ik meer voor de Patek. Maar ik vind het een overpriced ding en niet eens de mooiste van dit type, twee alternatieven:

2 likes

Touché x 2. :+1:

1 like

Patek. Vind die DJ heel ordinair, overal diamanten straalt (imo) geen klasse uit. Bij de twenty4 is het heel mooi gezet en is domineren de diamanten het horloge niet.

2 likes

JLC reverso zeker ook overwogen. maar PP heeft toch iets meer.

groen is niet zo handige kleur. Mijn vrouw draagt een horloge die past bij haar outfit. als het groen wordt, dan vrees ik dat die nooit het horloge doosje verlaat.

1 like

Je dacht, laat ik eens de lelijkste Patek kiezen die er is? :upside_down_face::grinning:

Tja, doe dan dus maar de Rolex, maar dat is niet vanuit weelde :wink:

4 likes

Ik denk dat als ik met zo’n ding vol diamanten aan kom zetten ik hem terug mag brengen van haar. En terecht.

2 likes

valt wel mee. op foto lijkt die diamanten erg groot maar in werkelijkheid is het niet meer dan een suikerkorrel :joy::joy::sweat_smile:

Maar het zijn wel heel veel suikerkorrels :wink:

1 like

Zeker. Ik vind diamanten prachtig, maar te is nooit goed (behalve tevreden :wink:).

1 like

Maar
 Heb je ook al naar een Omega Tresor gekeken? Die zijn echt bloedmooi!!

1 like

En als je een nieuw horloge wil is te koop ook wel handig :grimacing:

1 like

Ik zou mijn vrouw niet te veel belasten met mijn hobby. Vrouwen houden wel van quartz trouwens. Lekker makkelijk. Rolex vind ik vaak maar mwah bij een vrouw.

2 likes

En als je studieschuld te hoog is, is te huur ook handig :joy::joy::joy:

1 like

Point is?
Meid is 1.80m en heeft grotere polsen dan ik :smiley:
(ow voor degene die denken dat hun bril vuil is
 Dit is ze echt. Age is a bitch. )

Mijn 17.5cm pols

1 like

Ik moet nog zien dat ze grote polsen hebben die twee. En ik vind het een beetje raar dat kleine slemielige mannetjes wel met een submariner kunnen lopen, en wat kleinere vrouwen niet. De tijden zijn gelukkig veranderd.

1 like

Je leest niet goed.
Ik zeg, 1.85m ( goed, 1.80 ) en minimaal 17cm polsen. Anders is het geen gezicht.