Meningen gevraagd rolex of PP voor je partner

Waar, maar dan bij een man ook niet. Ik draag overigens met mijn 17,5 cm polsen probleemloos 44 mm horloges.

Als het om míjn ogen zou gaan, geen diamanten. En liever staal óf goud dan staal/goud.

Over de Sub die te groot is: er zijn ook Yacht Masters in damesmaten.

Ik zou me er wel van vergewissen dat een ze een automaat gaat waarderen. Als het quartz moet zijn, en ze vindt die Patek mooi hoef je niet verder te zoeken.
En als het echt tussen die 2 gaat: wat zij wil.

2 likes

Mijn vrouw draagt ook wel eens mijn Portugieser. Veel te groot voor haar. Maar staat wel leuk.
Lekker dragen wat je wilt zou ik iedereen willen adviseren.

Heb mijn Daytona even om de pols van mijn vrouw gedaan.
Geen idee hoe groot die pols is. Mijn pols is 17/17.5cm. En hij zit gewoon strak. Niet los.

Zo staat het bij haar :smiley:
En ja… ze is meerderjarig.

14 likes

Ik vind het wel staan. :sunglasses::tumbler_glass:

1 like

Ik krijg alles goed op de foto :sunglasses:
Maar het is echt te groot… :wink:

2 likes

Nee nog niet gekeken, net even op internet opgezocht. Ziet er zeker mooi uit maar ze is niet zo van de romeinse cijfers. Anders had ze de cartier tank ook wel overwogen

1 like

Jammer! Wellicht 1 van deze 2? Toch wat minder bekend merk dan Rolex en PP, maar zeker niet minderwaardig.

4 likes

18mm polsen,?, denk dat ze liever iets te eten heeft… :rofl:

3 likes

Eh. Nee.

Zeker niet onbekend​:heart_eyes::heart_eyes:

Maar ze wilt geen leren band

1 like

Ook te leveren op staal :wink:

Zeker weten. Heb ik ook eens gezien en moet nog vaak aan haar denken.

2 likes

GO serenade is ook wel fraai

imageimage

2 likes

Zag net pas dat ik de verkeerde rolex heb gepost. Nu begrijp ik alle commentaren over de diamantjes :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Ik zou een iets te hoerig lingerie setje halen, kant jarretels en een merkje er op. Lekker uit eten en veel te veel wijn, zelf naar huis rijden(ja jij zelf nuchter natuurlijk) de dag er na niks in de planning!
De rest van het geld kan bij je eigen aanstaande horloge potje … alles voor de dame! Ze vind je geweldig en jij misdraagt je zoals gewoon en koopt een iets te dikke beloning voor je zelf!

1 like

Ik heb niet alle antwoorden gelezen, maar een vrouw met een sportieve Rolex , zonder bling bling, is de bijna ultieme combo!

3 likes

Ik lees dat je je al erg goed georiënteerd hebt.

Ik wou ook al de Cartier Tank’s en Reverso’s aandragen maar dat hoeft niet meer las ik.

Ik moet zeggen dit is inderdaad een moeilijke…

Quartz vs Automaat: Meeste vrouwen vinden quartz idd het meest praktische.

Maar mijn ervaring is ook dat vrouwen een horloge als een praktisch sieraad zien die ze zelden afdoen tijdens klusjes enz.

Daar komt de DateJust weer om de hoek kijken met z’n schroefkroon en waterdichtheid.

Wat ik met name zie op het moment is dat een Rolex altijd goed is, dus daar zou mijn voorkeur naar uit gaan in dit geval.

Ik zou het ook aan je vrouw vragen wat haar voorkeur zou zijn.

Groeten,

Noel.

1 like

Als je zelf al overweegt zo’n bedrag uit te geven aan een quartz dan is het misschien de beste keuze.

Prachtig ontwerp en praktisch.

Bij mij zou hij niet op mijn lijstje voorkomen en ik heb mijn vrouw inmiddels zo ver gekregen dat een quartz ook niet meer op haar lijstje voorkomt.

Is er geen Michael Kors die er op lijkt? :zipper_mouth_face:

2 likes

Wat een raar antwoord.

5 likes