Meningen over invicta

Gewoon een lekker klusklokkie, maakt dan ook niet uit of r een krasje op komt. Lekker dragen wat je zelf wil.

1 like

Invicta maakt schitterende modellen, ondanks wat de zure reacties hierboven je wijs proberen te maken.

16 likes

Dankjewel, dit bericht ga ik misbruiken voor de “Waar-doet-dat-horloge-je-nou-toch-aan-denken”-draad.

3 likes

Invicta is gewoon beter dan Rolex. Veel betere afwerking enzo. Toch? @RLC

2 likes

Emg staat voor educatieve maatregel gruwelijk laat bezorgd.

4 likes

Ik voel een nieuw topic aankomen; Uiteindelijk wil je toch een invicta :joy:

2 likes

:joy::joy::joy:

De goedbedoelde vraag van de TS ligt wat gevoelig hier op HF. Je vraagt maar beter ook niet wat men van varkens vindt in een moskee :wink:

2 likes

Het is een leuk horloge. Gewoon draagtijd geven.

1 like

Ik schrik me kapoet, jij terug? En dat zonder aankondiging?

1 like

Het blijft altijd leuk een topic over Invicta.
De meningen zijn verdeeld, maar dat is in principe met alle merken wel een beetje :wink:
Waar de een mee wegloopt heeft de ander totaal niks mee.

Ze maken zoveel horloges dat er uiteraard ook veel misbaksels bij zitten en de marketing methode is ronduit bizar te noemen.

Maar ik zit met dat betreft wel op 1 lijn met @Chillekasper.

Ik heb 4 Invicta’s in de box en draag deze regelmatig. De afwerking is goed en de uurwerken lopen prima, het zijn met dat betreft degelijke horloges. Ik heb er 2 automaten tussen zitten die allebei op een NH35A uurwerk van Seiko draaien.

5 likes

Laatst had ik een leuke gemaakt na aanleiding van die topic.

5 likes

Eens wil je een Invicta!

3 likes

Mijn Invicta is zeker niet de eerste die uit mijn horlogedoos mag vertrekken, maar ze maken ook zeker wanstaltige modellen.

De mijne:

8 likes

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/b/b/0bbebbf04c6636d52fab1e066b7b36b0a6db8fb8.jpg
Stuur deze maar op, gabber. Dan jubel ik zelfs met je mee. :wink:

2 likes

Opsturen, waarheen? :upside_down_face:

Naar mij. :wink:

1 like

Dat zou mij pijn doen. Ook verkopen zie ik niet snel zitten ondanks dat ik niet weet wat zo’n horloge waard zou moeten zijn. :roll_eyes::thinking:

1 like

Helemaal in het begin van mijn ‘horlogecarrière’ heb ik een Invicta overwogen :blush:
Zo’n diver automatic sub ripoff.
Na grondige research heb ik echter gekozen voor een SKX007.
ISO certified en het betrouwbare 7S26 uurwerk, hardlex, noem maar op.
En met deze keuze dankzij o.a. HF ben ik nog steeds heel content :grinning:
Ik zie mij in de toekomst geen Invicta aanschaffen :grin:

2 likes

De Pro Diver is zo’n beetje het enige nieuwe Invicta model wat hier onder de horloge liefhebbers nog enigszins wordt getolereerd.

Invicta heeft verder een wanstaltige collectie van schreeuwerige over-de-top 55mm horloges waardoor zo goed als niemand dit merk verder serieus neemt.

@Fate_Amenable_To_Change schreef al dat de Invicta designers crack roken en daar is geen woord van gelogen:

24882_jpg

Case closed. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Draag vooral wat je wilt. Mijn mening over Invicta is inmiddels wel duidelijk. Die hoef ik hier niet nogmaals te ventileren :slightly_smiling_face::+1:

1 like