Meranom tijdens de sancties

Heeft iemand van jullie ervaring met recente aankopen van Meranom tijdens de sancties?

Weet iemand of horloges onder de sancties tegen Rusland vallen?

Ja

Zeker.

Zo zijn er bijvoorbeeld ook al duizenden Poljots kapot gegooid om een statement te maken. Totale waarde zo’n 3,65 €

48 likes

Hier is al een topic aan toegewijd. Daar moet je even naar zoeken

Dank, maar weet jij welke topic, ik zie die namelijk niet.

Ga even naar Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Daar zitten alle liefhebbers van Russische horloges.

2 likes

Hoho. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik vond het ook al wat aan de hoge kant ja

17 likes

Ken wel iemand die over een vostok reed. Maar meer om de degelijkheid te bewijzen. :wink:

1 like

Moet je dat willen?

Tuurlijk joh, daarom neemt ook (bijna) de hele wereld sancties tegen rusland.

Snap toch al niet wat er “leuk” aan al die russische horloges is.

1 like

Tsja, zo zijn er natuurlijk ook legio mensen die niet snappen wat er leuk is aan een oris.

Of een tractor.

9 likes

Nee, daar begrijp ik echt niks van.

1 like

Ik stelde een praktische vraag, die inmiddels een ethische debat heeft opgeleverd. Ook interessant. Wellicht heeft ook nog iemand een antwoord op de praktische vragen.

2 likes

Volgens mij is dat je dat al eerder afgeraden Ronald. :blush:

Ja een duur horloge wel. Maar het gaat nu om een goedkope. :wink:

A ha, Blijft hetzelfde verwacht ik. Russisch - horloge - dus komt niet door.
Opmerkelijk genoeg deze maand nog in Italië wel, blijkens een revieuw bij Meranom. Zijn we niet solidair in Europa? :thinking:

Levert Meranom normaal altijd wel trouw?.

Ik heb de vraag of horloges onder de importsancties vallen maar eens naar de overheid uitgezet, daar is een loket voor. (horloges exporteren mag niet, zag ik al. Die staan op één van de lange lijsten)

In jaren voor de inval regelmatig gekocht. Keurige levering en goede garantie service. Helaas dat laatste vooral laatste tijd meer nodig gehad. Bekend gegeven bij Russische horloges. Slechtere kwaliteits controle. En de laatste ontwikkelingen zullen vast niet meehelpen.

Weinig ervaring, slechts 2 Vostoks gekocht net voor de inval. Maar de ene (Radioroom) is matig van kwaliteit. Loopt steeds voor als een malloot. Afgelopen voorjaar afgeregeld onder de +10 en nu al weer +33 per dag.
M’n scubadude loopt netjes op tijd binnen +10 per dag.

1 like