Met deze dagen is het als horloge liefhebber afzien

Nee…

1 like

Idem

1 like

Met deze dagen: titanium horloge, met titanium blockbracelet, voorzien van slideclasp. Geen last van ongemakken :wink:

7 likes

Lossig jaren zestig rammelbandje is nu ook lekker.

6 likes

Op hete dagen zoals vandaag vind ik staal zeer comfortabel

Deze de hele dag gedragen, ook met een boek in de zon. Geen stress :sunglasses:
En anders kan ik altijd terugvallen op mijn Timex met siliconen strap. Best een lelijke strap, maar zeer comfortabel bij 30 graden Celsius

6 likes

Je moet er toch niet aan denken :joy:

12 likes

Zo is dat! Heb hem trouwens ook nog gevonden met anders geslepen glas. Heel bijzonder. Post hem nog wel eens.

2 likes

Heb ik ook ontzettend veel last van in de zomers.

Vaak gaat dan of een titanium horloge om (wat vaak net zo hard zweet eigenlijk), of een mooie square G Shock op bracelet. Dat zijn mijn lichste horloges.

Nu dus vooral deze …

… of helemaal niks :confused:

Sowieso een hekel aan die warmte. Van mij mag het stukken minder.

6 likes

Ik draag enkel staal met hitte. NATO gaat ook nog wel maar alleen bij lichtgewicht horloges.

Buiten staal draag ik enkel nog leer maar niet bij hitte.

Alle andere vallen af, van alles geprobeerd, FKM, siliconen, MN, alles irriteert me met warm weer.

Warm weer. Korte broek. Korte mouw. Horloge.

Heb ik echt geen last van, wat voor band ik ook draag. Draag mijn horloges wel losjes om de pols. Wel belangrijk na zo’n warme dag even je horloge/band schoonmaken. Horloges/bandjes houden niet zo van zout :wink:

Ik ben helemaal om naar MN straps van Erika’s Original. Geen probleem deze dagen met mijn 40 jaar oude 7549-7010 Tuna. Heel makkelijk via de sluiting een paar millimeter bij te stellen :ok_hand:

7 likes

Niet neuten.

En als het echt niet meer te doen is (35+ gr), keer spoelen onder de kraan.

1 like

Natuurlijk rubber, af en toe een duik in het water doet wonderen. De handmarig verstelbare vouwsluitng is ook supermakkelijk. :ok_hand::blush::it:

6 likes

Daarom draag ik met hitte minimaal 100m WR en staal, dat kan probleemloos onder de kraan.

3 likes

No 3?

Bij echte hitte ga ik naar titanium. Leer alleen in de winter.

1 like

Je krijgt RLC-trekjes …

3 likes

Mooie collectie Chris.
Maar de King Seiko is vertrokken?

1 like

Gewoon Titaan horloge en band nemen.
Is ligt en voelt goed aan op de huid zowel bij kou als warmte!

4 likes

Was het maar zo’n feest, dan zagen ze er wat beter uit. :joy::joy::joy:

Nee, maar die doet het echt alleen op leer, en dankzij de wat grotere kast met de erg scherpe lugs zit hij toch 's zomers wat vaker in de doos.

Dit was het deel van m’n horloges die altijd lekker zitten, ook bij hitte.

2 likes