Met deze dagen is het als horloge liefhebber afzien

Nato’s, MN’s en staal gaan prima met warm weer.
Staal wil wel eens wat zwarte vegen achterlaten bij zweterig weer, ik weet niet of dit door mijn huidtype komt of omdat er meuk tussen de pinnen zit…

De Barton siliconenbandjes die ik speciaal voor warm weer heb aangeschaft ademen niet en ik krijg er na 2 dagen rode uitslag van. Idem voor rubber en tropicals, voor mij een no-go.

1 like

Rubber levert bij mij ook allergische reacties op.

De band van een GW-9400 Rangman doet het met dit weer prima, ventileert goed en is ook lang genoeg, en water en zweetbestendig.

1 like

Draag mijn horloges dag en nacht. In zee, douchen en werken. ik draag nu wel liefst metaal

1 like

No problemo, traploos instelbare NATO.
Voor mij niks anders meer!

1 like

Herkenbaar issue, leer is sowieso een no-go.
Rubber werkt voor mij vaakt wel goed.
Ben alleen nog opzoek naar iets om m’n explorer II extra comfortabel te maken.
In de zomer vind ik staal vaak wat minder fijn.
Misschien toch maar eens een MN proberen…

1 like

Quick adjust helemaal super met dit weer.

5 likes

Het licht er aan hoe je het draagt.

1 like

La Manga? Ik ging er altijd zeilen met de cat,
Is het schiereiland al helemaal vol gebouwd?
Toen ik er voor het eerst kwam kon je helemaal naar het eind rijden zonder enig gebouw tegen te komen. Op het eind stond een vissershut.
Later zijn ze op die eilanden een restaurant begonnen. Die zijn weggehaald omdat ze er een Natura 2000 gebied van gemaakt hebben.

1 like

Gaat prima

6 likes

Waar zit jij dan? Onder het vliegveld?

Met dit weer knal ik standaard een G-Shock om mijn pols…

Licht, niet te plakkerig en prima verstelbaar :+1:

Geen centje pijn met deze fkm sport tropic. :+1:

6 likes

Geen last van dit warme weer, lekker shinen met je korte mouwen en je horloge. :grinning:

1 like

Gewoon alles het hele jaar op leer. Nergens last van.

Niet doen dus.

Een stoffen bandje kan gewoon in de wasmachine (wel in een lingerienetje, natuurlijk).

Daarvoor dienen dus de gaatjes.

:thinking:

2 likes

Geen last van ongemakken van metalen bandje

2 likes

Oh-right GIFs - Get the best GIF on GIPHY

:grin: :wink: :+1:

3 likes

Leren en stoffen bandjes vind ik niet zo prettig met warm weer doordat t transpiratie trekt. Dan liever metaal, siliconen of rubber. Lekker makkelijk af te spoelen. En die laatste 2 ook makkelijk af te drogen.

1 like

Een echte Tropic van natuurlijk rubber, wel “vulcanized” en met een vanille geurtje, met dit heerlijke weer.

5 likes