Adhder Als ik ergens heen moet zet ik mijn wekker van mijn telefoon omdat ik het anders vergeet.
Horloge gebruik ik echt voor als ik onderweg ben. Dan hoef ik ook niet elke keer mijn telefoon te pakken.
Adhder Als ik ergens heen moet zet ik mijn wekker van mijn telefoon omdat ik het anders vergeet.
Horloge gebruik ik echt voor als ik onderweg ben. Dan hoef ik ook niet elke keer mijn telefoon te pakken.
Als ik kort voor bedtijd een âverseâ automaat om doe, dan houd ik hem om zodat hij niet direct weer stil gaat staan (opwinden doe ik in principe niet). Geen grapjes a.u.b., maar mijn vrouw zegt altijd dat ik âs nachts net zo onrustig als overdag ben, dus dan laadt mân horloge daardoor als ik slaap ook goed opđ.
24/7 horloge om
LOL, dat kan ik helemaal vergeten!
Soms handig hoor⊠als je later naar bed wilt⊠of vroeg op.
Mijn vrouw is afschuwelijk als ze slecht slaapt.
Ik hou alleen mn Hamilton fieldwatch om als ik deze die dag heb gedragen. De meeste andere zijn vintage en durf ik niet om te houden ben bang dat ik krak hoorâŠ
Ja, ik ken het⊠Ze is net een marmot en heeft 8 u slaap minimaal nodig, ik slaap ca. 5 u. per nachtâŠ
Je zult begrijpen dat onze schemaâs niet helemaal overeenkomen.
Doen wij ook. Ik werk op achterlijke tijden en kom dus ook op achterlijke tijden thuis. Dan is het gewoon relaxter om in een andere kamer te slapen.
Als je allebei goed slaapt is je relatie overdag een stuk leuker.
Enkel in het vliegtuig bij langere vluchten, maar verder niet.
Wel geprobeerd, maar het sliep vrij onrustig
Ik draag 's nachts alleen mijn string en mijn horloge.
Als je als kerel een string draagt kun je het horloge wegdoen.
Je weet dan immers wel hoe laat het is⊠đ„Ž
Bijna. Meestal word ik dan 's morgens op de zetel wakken in een omhelzing met mijn hond. Een redelijk grote boxer, vandaar de schrik voor krassen
alleen thuis gaan ze sânachts afâ maar wel binnen oog bereik! Mijn kinderen zijn nog jong 2018/2019. Liggen dus gewoon naaste in de wieg!
Gaan we de hort opâ dan blijven ze om de pols.
Nooit. Is nergens echt bevorderlijk voor en ook een beetje gek.
Slapen is voor de zwakken
Normaal niet maar na een feestje en een fles rum kan het wel haha