Ik heb nu pas de DJ woorspeling en Yolo - nono door
. Ze kunnen niet altijd even grappig zijn. Mijn productie ligt hoog deze week. Die van @Jaroen vond ik persoonlijk het grappigst. En ik bewaar wat dingen voor zondag.
Het lijkt er op dat het een inspirerende week is, en die is nog niet voorbij. In elk geval zie ik al iets met een mattenklopper en italiaanse schoenen
Je zit er iig in voor het eerst! š„³
Zoals het heurt. ⦠bij mij hangt het er een beetje vanaf hoeveel herrie een uurwerk maakt, als ik het getik hoor kom ik niet in slaap.
Nou ben ik heel benieuwd.
Ik ook!
Ben vooral benieuwd of ik erin zit en op wat voor manier.
Jij bent stilaan een vaste waarde die we straks zouden gaan missen als je er niet in zit.
Mee eens. Maar mag niet te vaak van de Arboā¦
Ah, het is volgens verschillende personen een twijfelgeval. Perfecte excuus om de Arbo te omzeilen.
Goed idee, anders is @TheWornWatch zo alleen in de kinderafdeling.
Iemand moet hem gezelschap houden!
Wanneer ik met een horloge slaap heb ik meestal mān kleren ook nog aan⦠En mān schoenenā¦
En er ligt een pizza in de oven af te koelenā¦
Horloge afdoen⦠Hoe moet dat �
Hij gaat alleen af om hem voor een andere te wisselenš
Horloge beschadigen tijdens het slapen⦠Liggen jullie dan wild zwaaiend in een betonnen bak dan?
Enfin, hier meestal op de kast of in de kist voor slapen gaan. Of als ik dat vergeet naast het kussen op bed. En een enkele keer om de pols als het toevallig een toolwatch is.
ā¦men neemt een bijlā¦
Mijn vriendin heeft een boxspring zonder hoofdbord met een spack muur erachter en ik slaap met mijn arm onder mijn hoofd. Dat is Russische roulette.
Ik ben wel normaal met een hoofdbord aan mijn bed, dus thuis doe ik horloges ook niet af voor het slapen.
Oei
Hoop dat ze niet veel kleiner is dan jij, loop je anders op een kale plek te kijken.