Met of zonder cyclops?

Ik heb zojuist de cyclops van mijn Bulova Super Seville verwijderd. Ik heb gelukkig nog geen leesbril nodig en ben wel blij met het resultaat.

Maar wat vinden jullie?

• Team Cyclops
  • Liever zonder puist
0 stemmers
11 likes

Dit ziet er zoooveel beter uit.

4 likes

Schitterend resultaat :ok_hand:t3:

2 likes

Toch hoort-ie er eigenlijk op. :wink: Maar dit ziet er zeker heel goed uit! Had het zelf niet gedaan, maar je hoeft geen spijt te hebben. :ok_hand:

4 likes

Heb zelf ook een Super Seville maar ik hou hem liever origineel. Overigens heb ik er al wel eens aan getwijfeld om de puist er af te halen maar ik kan het toch niet over mijn hart verkrijgen.

4 likes

Zonder is veel beter mijns inziens!

1 like

Dubbel en lastig. Origineel in stand houden, terwijl ie zonder dat ‘ding’ er ook erg goed uitziet.

Mooi gedaan btw, ik heb er het lef niet voor in ieder geval :sweat_smile:

1 like

Ik zeg met.

10 likes

Ik heb het een tijd geprobeerd, maar ik kon er echt niet aan wennen… Van al de complicaties die er zijn vind ik de datum wel de meest praktische om te hebben. Dit was voor mij dan ook een belangrijke reden om voor de Rolex 16600 te kiezen

13 likes

Je hebt het goed gedaan hoor, daar niet van. Dit soort aanpassingen zijn eventueel terug te draaien indien je hem verkoopt.
Als je hem zelf zo beter vind, heb je de juiste keuze gemaakt :+1::v:

1 like

Juist, dat was voor mij de reden om voor een SD te gaan ipv een Sub.

4 likes

Interessant. Vind zelf zonder datum pukkel, de datum veel te klein ogen en daarmee de plaat ‘uit balans’.
Zowel bij deze bulova als orgineel zoals bij de SD.

Dan hadden ze de datum naar mijn inziens groter moeten maken of in iedergeval het font dikker.

Enfin, smaak is persoonlijk.

1 like

Lekker hoor, ik heb in mijn 16570 en 16710 allebei een glas zonder. Ik vind het niet mooi en ik heb het niet nodig.

2 likes

Nice, zowel de Polar als de Pepsi zou ik ooit nog aan mijn collectie toe willen voegen, maar dan inderdaad zonder puist. Ziet er naar mijn mening zoveel strakker uit!

1 like

Ziet er zoveel beter uit zonder!!

Vraagje… hoe verwijder je zo’n puist?

1 like

Horloge ziet er mooier uit zonder, maar je bent 45 (of inmiddels al ouder) en die leesbril gaat komen. Of liever gezegd: leesbrillen, want je moet die overal in huis neerleggen. Bewaar die cyclops dus nog even.

2 likes

Gewoon met een aansteker en een scherp mesje :slight_smile: Ging makkelijker dan verwacht!

Staan op YouTube wel wat voorbeelden van: https://youtu.be/vl0it7_Ouro?si=Mqin7xbMzu3lx_NF

1 like

Ik ben nu 47 en heb een leesbril nu nog niet nodig, maar dat zal er er op een gegeven moment wel van komen ja… maar zodra ik die heb, heb ik die cyclops ook niet meer nodig :wink:

Dankjewel voor de link! Op deze manier wordt een Tsuyosa opeens toch een optie :wink:

Zeker! Er zijn ook een beperkt aantal Tsuyosa die standaard zonder de cyclops worden geleverd, maar het verwijderen is dus een fluitje van een cent :sunglasses:

1 like