Met of zonder cyclops?

Ik vind het altijd enorm lelijk. Bovendien is de functionaliteit beperkt. Je moet je arm precies goed draaien, anders zie je nog niks. Tegenwoordig heb ik trouwens een multifocale bril, dus kan ik een datum prima lezen.

1 like

Dit was m

Enorm in mijn nopjes zonder de puist

Met houten roersraaf de lijmresten mooi weggewerkt.

4 likes

Fijn om te horen dat het toch nog is gelukt! Ziet er netjes uit :smiley:

1 like

Wat mij betreft laat je horloges beter origineel, en als je iets tegen het ontwerp hebt koop je ze beter niet. De loep heeft meer karakter. Zonder wordt generiek.

Maar ieder het zijne. Het blijft een leuke Bulova.

3 likes

Ik zie deze “mod” beetje hetzelfde als een ander bandje erop.
Personal Touch.

2 likes

Je doet me pijn. En ik ben geeneens een grote Rolex fan. Maar ik houd van de Polar en oudere Alu GMT’s, en dit doet me echt pijn.

2 likes

Begrijp de haat omtrent de cyclops niet zo goed. Een functioneel stukje ontwerp wat bij sommige horloges een iconische factor vormt. Zoals bij Rolex het geval is.

Zonder cyclops is het toch n beetje als een G-klasse zonder reservewieldrager. ‘N Impreza zonder luchthapper of nog erger espressokopjes zonder oortje.

1 like

Oneens. Cyclops = lelijk.

1 like

Alsnog wil ik m dan hebben

Maar de puist heb ik nimmer begrepen. Iconisch of niet,
het stoort mij op echt elk horloge.
Gelukkig is er genoeg keuze zonder, ook iconen.

Weghalen op een horloge waarbij het echt hoort vind ik wel stoer.
Een DJ bijv, maar dan ben ik het wel weer iets meer eens met @Fate_Amenable_To_Change .
Beter niet kopen dan, een OP zonder datum is dan wie weet toch een betere keuze.
Haal je hem wel weg zoals @ATallGuyCollectingWatches vind ik dat helemaal prima en mooi. (En stoer)

Soms moet het gewoon, de Bulova is er niet zonder puist.
Heb het horloge wel echt nodig in mijn leven
Dus weg ermee en we hebben het perfecte huwelijk nu.

2 likes

Gewoon een horloge zonder datum nemen
:grimacing:

( Team pukkel loos )

2 likes

De pukkel mag er bij mij gewoon op blijven, ik stoor me er niet aan en laat het het liefst origineel. :man_shrugging:

1 like

Maar vriend, daar gaat dit topic toch juist over?
En de een drukt zijn voorkeur dan wat plastischer uit dan de ander.
Als iedereen alleen maar zou antwoorden met .
Met of
Zonder

Was je ook wel een keer uitgelezen.