Helemaal mee eens. Toch zou dit het laatste horloge zijn dat ik weg zou doen.
Ook mee eens.
Een betere basis of 1 stuks collectie kan je bijna niet hebben.
Ik ben het er ook volledig mee eens. Prachtig horloge, erg comfortabel en het laatste dat uit mijn collectie zou verdwijnen.
Tegelijkertijd vind ik de connotatie bij het merk soms vervelend en merk ik dat er meer en meer situaties zijn waarbij ik het om die reden links laat liggen. En exact: een nieuwe kopen is haast onmogelijk geworden en er hangt enorm veel geld en statusgedoe rond. Ben nu eens een Tudor aan het testen en dat bevalt toch ook wel goed.
Dus ja: Explorer is m’n beste horloge waar ik soms van denk dat het beter in de doos blijft.
Welke band wil je erop doen?
Een overpriced B&S branded Kaufman tropic.
Ah ja, op tropic vind ik hem zelf ook het fijnst. Ik heb zelf gewoon de standaard fatbars door die tropic geduwd.
Ik kreeg dat niet netjes… I did try.
Even in warm water leggen. Moet je sowieso doen en ze dan oprollen, dan zit hij daarna wat beter om je pols.
Zonde, ik vind hem geweldig. Ik wil er wel graag eentje.
Jij hebt zelfs een 20mm tropic zo netjes op de kast gekregen toch?
Yes.
Ik heb m al heel lang, draag m eigenlijk nooit, maar ik weet nog steeds niet wat ik er mee aan moet. Een echte h/l verhouding dus …
Ik ook, vooral zodra je de sunburst ziet. Zonder sunburst vind ik hem wat vlak ogen soms.
Wat voor 20mm tropic? Ook zo’n kaufman? Die van 19 leek een beetje een gap te hebben op die SLA017, daarom heb ik andere springbars besteld.
Draag hem weinig, maar vind hem wel mooi.
Wel of niet verkopen.
Wel of niet dragen.
Uiteindelijk veel in de doos verblijven.
Zo is ie inderdaad weer ontzettend tof.
Is dat de Maeslantkering op de achtergrond?
Met Seiko. Als ik geen Seiko heb dan wil ik er een en als ik er een heb dan wil ik weer wat anders…
Ook een beetje een haatliefde verhouding met Breitling. Merk dat ik met veel modellen van het merk minder heb dan eerst. Maar wellicht komt het ook door deze schitterende flieger. Who needs a Breitling when you have an IWC Le Petit Prince Chronograph
Ja klopt helemaal
Ben je zelf Hoekenees of was je er “op visite”?