Met welk horloge heb jij een haat-liefdeverhouding?

Gelukkig niet, ben een Westlander. Dus even op “visite”

Yup, herkenbaar, heb ik met deze,

1 like

Daar zou ik met die toch een stuk minder last van hebben. Ben dan ook wel een Oris fanboy.

2 likes

Ik wordt normaal heel verdrietig van mensen die 20mm banden op mooie 19mm horloges doen. Maar dit is heel slim bedacht :innocent:

Het is de leukste turtle. Dus zeker niet weg doen.

1 like

Voor de juiste prijs kan alles weg, ik wil uiteindelijk de vd zomer een stapje hogerop, dus funds zijn altijd welkom.

Soms moet je offers maken.

Haat liefde verhouding met de monsters. Ze zijn leuk maar na een tijdje had ik er vaak weer genoeg van. Maar dan ging het later toch weer kriebelen. :grimacing: Dus deze blijft heb ik met mezelf afgesproken. Maar dan denk ik ondertussen toch weer van is zwart niet leuker dan oranje. Het houdt niet op, niet vanzelf.

3 likes

Deze. Is m’n eerste mod en ik vind hem best tof maar ik kan niet wennen aan de SKX case.
Heb hem al een paar keer te koop gezet maar er lijkt een vloek op te rusten :thinking:
Af en toe probeer ik het eens een paar dagen maar het is hem gewoon niet.
Heb hem van ellende maar op Marktplaats gezet :confounded:


1 like

Ik ook :slight_smile:
Wel af en toe ff een patatje halen bij Ina :joy:

Waar kom jij dan vandaan?

Hetzelfde hier maar dan met de zwarte, 1st gen.

Met mijn Invicta russian diver SE.
De trinite is best gaaf. Dial is mooi.
Maar is zo onpraktisch groot,zwaar en doet zeer bij de mega kroon.

Naaluk :stuck_out_tongue_winking_eye:. En jij?
Eigenlijk altijd ff puntzak patat bij de pier🤣

Maar beetje offtopic dit haha.

Ik ook Naluk!
Kunnen we wel een keer een biertje doen :+1:t3:

Hahaha ja erg off topic idd.

1 like

Ik vind de zwarte gen persoonlijk de minste variant. :sweat_smile: Liever een oranje gen 1.

1 like


Deze vanwege de 21mm lugbreedte en het feit dat hij op leer heel mooi oogt maar verschrikkelijk draagt. De bracelet is comfortabel maar die centre links zijn zo lelijk met dat groefje erin. Zie overal mooie plaatjes van de flightmaster op een olijfgroene nato met een geel streepje en die kan ik weer nergens in de juiste maat vinden. Gekmakend is het. Dit horloge heeft zoveel potentieel maar dan moet er een mooiere band met de juiste maat bij…

1 like

Persoonlijk vind ik dit ook de mooiste Aquaracer. Heb zelf ook de Tag Heuer Aquaracer Way2110 gehad. Top horloge!

1 like

Dat heb ik precies hetzelfde. Niet bijzonder veel op met het merk (niet dat er iets mis mee is), maar dit model is gewoon echt fijn en mooi!

1 like

Eens, Ik vind die witte ook erg gaaf.

1 like

Niets mis met aquaracers…

1 like

Ik heb precies zo’n nato voor mijn Flightmaster van 21mm, gemaakt door Zuludiver. Volgens mij heb ik hem via Watchgecko gekocht. Ze zijn er gewoon in 21mm.

1 like

Mijn haat liefde relatie is met de Rolex 126234.

Als ik hem op foto’s zie of bij iemand om de pols vind ik het een geweldig mooi horloge, maar als ik hem zelf om de pols heb doet hij mij vrij weinig …

3 likes