Met welk horloge heb jij een stoplicht-relatie?

Met de Squale 1521, dit is nu mijn 5e echt een supertof horloge maar telkens toch weer in de verkoop en een paar maanden later koop ik er toch weer 1 :roll_eyes: wel telkens een andere uitvoering :relaxed:
begonnen met de gepolijste zwarte toen een matte zwarte daarna een matte blauwe toen de Militaire en nu de LTD diver-down. Ach blijf wel lekker bezig zo :rofl: :joy:

1 like

De dag dat je besluit om de LTD Diver Down weg te doen mag je me een berichtje sturen :wink:

1 like

Haha, ik zet je op de lijst je bent momenteel #2 :wink:
Maar vooralsnog geen plannen maar je weet het maar nooit :relaxed:

1 like

Dat komt mooi uit want ik heb momenteel een aankoopstop maar veel belangrijker is Who do I need to kill?!?!?

2 likes

:rofl: :joy: :rofl: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Deze 2 vielen inderdaad telkens ten prooi bij het ‘up-traden’. Daarnaast is het ook simpelweg kan / wil niet alles fysiek hebben. 10 geeft me al onrustaat staan wat ik af en toe voorbij hoor komen qua aantallen. Ik wil ze dragen. geen museum beginnen. Zonde als ze niet gedragen worden. Dit heb ik nu al met de Pogue die ik zelden draag maar niet weg wil doen.

Uit het oog , uit het hart.
Geen horloge die ik ooit verkocht heb komt weer terug. Afscheid nemen is definitief. :cold_sweat:

1 like

:shushing_face:

Ik heb mezelf in 2021 die belofte ook gedaan, in dit topic, en heb me er al twee jaar aan gehouden. En zowaar, het werkt best wel.

Af en toe jeukt het om een Yema Speedgraf terug te kopen, maar dan denk ik “15,5mm dik, 15,5mm dik” en laat ik de gedachte direct ook weer los. Dat brengt veel rust in de tent.

Zo accepteer ik ook gewoon dat ik zonder Squale leef. Het is het allemaal net niet, ik weet dat ik het niet moet doen.

Welke mis ik, ondanks het weten dat ik het niet meer moet doen?

Deze twee.

Ik bedoel, kom op zeg.

Maar ik houd me er stram aan, aan de belofte.

1 like

Go Tourby!

Rolex Sky-Dweller, heb er 4 gehad en verkocht. Denk toch weer aan de 5de !