Met welk horloge heb jij een stoplicht-relatie?

De enige stoplichtrelatie die ik heb is met mijn Bulova Computron… En dan alleen omdat daar rode lampjes op branden :yum:

Ik heb nog nooit een horloge verkocht…


9 likes

Dat is een omgekeerd stoplicht…

5 likes

Met de explorer 2.

Heb er nu 3 gehad en vind ze zo enorm gaaf op de foto, maar in persoon ben ik ze of snel zat of ik heb er een piece naast die de show steelt.

5 likes

Vandaar al die boetes …

2 likes

En welke versie is uw favoriet tot nu toe?

Toch zeker de laatste en dan met saffier. Mooie band met vintage looks maar moderne kwaliteit. Step dial maakt het horloge ook echt spannender. Van de vermeende ‘witte rand’ om het glas bij saffier is geen sprake.

1 like

Niet echt een stoplicht, maar ik heb nog steeds een beetje spijt van het verkopen van mijn Oris ProPilot… Een Big Date versie van de TLP of een met witte wijzerplaat zou waarschijnlijk insta-aanschaf zijn.

De Oris 65 Deauville. Zou hem nog wel eens terug willen

En deze goedkope onlangs voor 2e keer aangeschaft. Leuke daily beater

Een aantal heb ik ook…

Maar zo langzaam ben ik bezig een kleine collectie van 3-5 horloges samen te stellen die, hopelijk, gaan blijven!!

Nr.1: Breitling B1
Nr. 2: Fortis Cosmonauts Chronograph (in aantocht)
Nr. 3: ??
Nr. 4: ??
Nr. 5?: ??

We gaan het zien…

Sommige cijfers hierboven zijn best indrukwekkend. Ik doe het rustiger aan. Enige die nu terugkomt is de G square, maar nu GW5000 incoming ipv de M5610 die ik had weggedaan. Plan is dat deze blijft …… (zei hij.)

Even een oud lijstje ge-updated:
6 Oris Aquis
5 Seiko SBDX 01, 17 en 21
6 Citizen BN0150/0151
4 Citizen Chronomaster
6 Omega Planet Ocean
5 Christopher Ward Trident 600
3 Omega X-33
4 Kemmner Tonneau
5 Breitling SuperOcean
3 Breitling Colt
2 Stowa Marine
3 Damasko DA46
5 Sinn 104
3 Squale 1521
9 Grand Seiko
4 Seiko Astron
2 Archimede Klassik
:zipper_mouth_face:

5 likes

De Damasko DS30 steekt er wel bovenuit. 5 varianten gehad. 4 zwarte met verschillende kleuren sec.wijzer, de blauwe heb ik nu nog :slight_smile:

En de G-Shock square. Denk drie keer een Gw-5000 gehad, en nog een paar andere squares. Totaal minstens 8 verschillende versies gehad :grin:

4 likes

Tag Heuer 1000. Ooit t horloge waar ik als puber op verliefd werd en dat me aan fascinatie voor horloges hielp. Dus toen ik in de hobby verzeild raakte eentje gekocht en… hij bleek me net te iel en klein. Dus weer verkocht.

Na paar jaar begon t weer te jeuken en gekocht op Cata. Om gedaan en weer de conclusie: nee… er komt derde herhaling

.

1 like

Herkenbaar. :grin: Heb die drie modellen van jouw foto allemaal gekocht…en weer verkocht (+ 2 andere).

Heb nu deze:

Denk dat ik nog wel 1 of 2 resin modellen ga verkopen, de metal squares denk ik niet * knock on wood *. En misschien komen er nog weer wat bij.

2 likes

Allemachtig!🫨

1 like

Deze 2 Bulova’s heb ik ook, maar zijn voor mij te leuk om weg te doen, tenzij ik ooit ga beginnen aan ‘up-traden’, maar dat zie ik tegen die tijd wel😅

1 like

Nou!..:roll_eyes::sweat_smile:

Vlgs mij sta jij met deze lijst met stippen ‘1’!:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like