Met welk horloge heb jij een stoplicht-relatie?

Rolex Sky-Dweller.
Schitterend uurwerk, heerlijke complicaties (GMT en Annual calendar) maar elke keer niet voor mij: Ik heb er drie gehad en drie laten gaan. De laatste is gegaan omdat ik me op straat niet prettig meer voel met een Rolex en een Sky trekt de aandacht

3 likes

Dik en glimmend. Dus ging ‘ie.
Maar ook stoer en comfortabel. Weer in bezit dus.

16 likes

Ken het!

Aankooptip!
:partying_face:

Oh enne, bij mij is het niet alleen de Squale 1521 … ook de Seiko SPB077 heb ik al eens ‘een paar keer’ gehad, de Tudor Pelagos, de Sinn 857, de Marathon TSAR etc. Die laatste heb ik nu toch bijna al een jaar, bizar :sunglasses: … oh en toen Rolex nog ‘betaalbaar’ en gezellig was, meerdere Sea-Dwellers en Suppies (bijv. 7x een 16610LV :see_no_evil:).

Nu ik er zo over nadenk, ik koop eigenlijk best wel vaak een horloge terug wat ik in een opwelling verkocht heb. Haal het nét niet bij @Daffie trouwens. :wink:

5 likes

Hahaha jij die verslaat ons allemaal :rofl:

2 likes

Dit is mijn achtste Speedmaster:

20 likes

Met de meeste quartz horloges. Als ze werken is het groen maar als ik weer een batterij moet wisselen of erachter kom dat ik ze moet bestellen, omdat mijn kist met batterijen net die ene niet heeft. Nou dan ga ik naar rood

1 like

SKX007: 5 keer gehad. Liefde voorgoed bekoeld.
Glycine Airman 1 purist: 3 keer gehad. Liefde nog hevig brandend. Ik mis 'm. Ik wil 'm.
Max Bill Automatic: 3 keer gehad. Liefde is overgeslagen naar de 34mm handopwinder die er ooit nog komt.

1 like

Had ik een stoplicht-relatie. Ik ben gekapt. Twee te grote Seiko’s. Zaten niet lekker, moet ik gewoon niet meer willen. Punt.

Daarmee vallen quartz Tuna’s, Sumo’s, Shogun’s, MarineMasters en GS duikers ook direct af. Scheelt een hoop loeren. Ik vind het goed zo.

:red_circle: :red_circle: :red_circle:

Hoppa.

1 like

2x

Ook 2x

En beide misschien nog wel een keer :heart_eyes:

Blijft een topper, wie weet ook nog een keer :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Heb ik niet, eens weg blijft weg. Wel spijt gehad van sommige verkopen maar dat betekent niet dat ik hem terug ga kopen. Al zou ik die Baby-G toch wel heel graag terug willen…:innocent:

1 like

Daarom dat we als horloge gemeenschap nog even wachten met toehappen op die Squale. We willen niet dat je er terug spijt van krijgt. Lief he?

1 like

Alleen de skx007 en sarb017. Enkel omdat het eerste exemplaar goed gedragen was en een nieuwe voor een nette prijs te krijgen was.
Beide zijn overigens weer weg en gaan ook niet terug komen.

:kissing_heart:

1 like

Even denken…

3x een SKX (1 keer zwart, 2 keer blauw)
3x een GS GMT quartz (1 keer zwart, 2 keer blauw)
4x een Oris 65 (2 keer zwart, 1 keer blauw en nu de Momotaro)
2x een Oris Chronoris
3x een Oris Big Crown Pointer Date
2x een IWC Pilot mark 16
2x een Omega Constellation C shape

Valt best mee toch? :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Even een oud lijstje ge-updated:
5 Oris Aquis
4 Seiko SBDX 01, 17 EN 21
6 Citizen BN0150/0151
5 Omega Planet Ocean
5 Christopher Ward Trident 600
3 Omega X-33
3 Kemmner Tonneau
4 Breitling SuperOcean
2 Stowa Marine
3 Damasko DA46
4 Sinn 104
3 Squale 1521
6 Grand Seiko
3 Seiko Astron

8 likes

@illewoare dat is een beste lijst! :grinning:

@GMTplus1 dat is een beste beste lijst! :rofl:

3 likes

Ik heb denk ik met de meeste horloges een :vertical_traffic_light:relatie

2 likes

Ik ook behoorlijk. Toch een vaste club die steeds weer terug komt. Nu opeens weer trek in een LHD. :see_no_evil:

4 likes

🤦 :joy:

1 like

Deze.
De Duplex is mijn favoriete Promaster.
Al diverse malen gekocht, en na een tijdje niet dragen maar weer verkocht.
Deze pas aangeschaft en weer blijft hij liggen, maar ik weet al dat ik spijt krijg als ik hem weg doe.
Laat ik deze maar eens houden.

1 like