Met welk horloge wil jij begraven worden?

Ik ben er de laatste tijd (helaas) nogal mee bezig, en heb dan ook bijna alles op papier staan , van hoe en wat te regelen.
In ieder geval om er zeker van te zijn dat het een groot gemak is voor de nabestaanden dat ze daar niet meer over hoeven na te denken.

Als antwoord op je vraag, nee geen enkel sieraad !
Geen ring, geen ketting en zeker ook geen horloge.
Dat zijn materialen die je beter van te voren kan weggeven dan meenemen. Eeuwig zonde…

Pieter.

1 like

Da’s zonde van mijn klok!!!
Niet doen! :sleepy:

De stukken die van mij niet meer te gebruiken zijn worden toch gecremeerd, dus mijn nabestaanden mogen alles verpatsen :smile:
(ik word onderdelen donor :wink: )

Waar ik de kist mee inga houd ik mij niet mee bezig.

Als ik mag kiezen zou ik wel dood op de Mount Everest gevonden willen worden met een vintage Explorer 1 om de pols…

Lekker wat opschudding veroorzaken…

Edmund???

Groeten,

Noel.

5 likes

Kennelijk ben ik de enige die de charme ziet van je klok die samen met jou er zo uit gaat zien
Als ik opgebaard sta, dan wil ik dat ze zien waar ik van hield, dus er gaat 1 klok mee.

[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/A7B82BE0-8F50-49F7-927F-5F72DB647D31_zpsfvm67lp9.jpg.html][/URL]

Een Breitling emergency voor het geval dat :innocent:

6 likes

Met deze. Lekker piepjes en auto led. Wel zo gezellig onder de grond.

2 likes

Ik ben ook Donor, nu al… plasma donor, na mijn dood ben ik onderdelen magazijn voor diegenen die nog wat kunnen gebruiken van mij… de restanten laat ik cremeren… ik wil nabestaanden niet met de kosten van een graf opzadelen… mijn as mogen ze uitstrooien op een plek waar ik graag vertoef… een circuit ofzo… of ergens op een bergpas in Zwitserland of Italië… Horloges… ik ga de Oven in… dus geen horloge om… geen sierraden… niets… mijn horloges gaan naar eventuele nabestaanden… en wat ze ermee doen… mogen ze zelf weten. ik ben er toch niet bij… :smile:

Even een misverstand uit de weg ruimen, ook voor degenen die nog geen donor zijn: als je orgaandonor bent eindig je niet in stukken en brokken.
Orgaandonatie gaat op een dusdanige wijze dat het lichaam na het verwijderen van de organen aan de buitenkant toonbaar blijft (met kleren aan dan).
Dat geldt zelfs voor hoornvlies en huidtransplantatie.
Je wordt dus niet als een uurwerk uit elkaar gehaald.

6 likes

Met een eeuwigdurende kalender, gelukkig
Heb je volgende eeuw nog wat aan

2 likes

Altijd handig voor als je weer opgegraven wordt.

2 likes

En een peperdure vintage dan!

Héérlijk thema:
Natuurlijk blijft het klokje bovengronds!
Mijn doosje met klokjes ga ik met stickertjes de achterkantjes beplakken met namen van diegenen die ik mijn klokjes toevertrouw.
Zo komt menig famielid aan een timepeace waarover is nagedacht en waaraan iets meer euro’s zijn uitgegeven (wsl)
Alhoewel je met een victorinox inox gewoon begraven kunt worden: wel eerst het batterijtje verwijderen: verwoesting van binnenuit is nog niet getest, ha ha ha

2 likes

Met een metalen bandje iig. leer rot misschien te snel* weg.

(maar goed, ik ga de oven in, dus maakt niet veel uit)

te snel: binnen een paar honderd jaar.

Hmmm, ja je trekt ook je beste pak of mooiste kleren aan. Maar een pak is niet iets wat je kinderen nog gaan dragen of zullen koesteren.
Een beetje incompleet zonder klok is het wel ja, als ik nu een halve dag niets draag mis ik zeker iets om mijn pols.
Maar als je gaat moet je ook schoon en leeg zijn en je in een soort mediterende status bevinden. Als ik het me nu inbeeld en het voor mij zie denk ik dat ik het te onrustig vind.
Misschien juist symbolisch geen klok meer dragen, tijd speelt immers geen rol meer.

Ik ga hier eens laaaaaaang over nadenken. :relieved:

1 like

Dan ga je er wel met een knal uit…

Komt goed: bij mij komt alles in kannen en kruiken…

1 like

Aangezien ik een zeemansgraf zou prefereren a.u.b. een duikert! :grinning:

1 like

Zo aan je avatar te zien moeten ze dan wel een flink zware nemen, of er een paar extra keien bij stoppen.

1 like

Ach ja, kwaliteit komt altijd boven drijven :imp:

5 likes