Voor mij ook een Breitling Emergency, mocht ik toch nog wakker worden in de kist dan trek ik die pin er onmiddellijk uit.
Mocht ik in de hel belanden dan probeer ik ook nog terug te komen dmv die antenne… 
Wordt een Casio met dagtelling en oneindige jaartelling. Wel zo handig.
Mijn beste,
Apart Topic hoor!!
Ik heb er net een week retraite op zitten, Abdij Maria Toevlucht (Trappisten Orde) te Zundert!!
In de wereld van stilte eenzaamheid en beschouwing heb ik de geest weer kunnen slijpen.
Een mooie aansluiting dan ook om ‘On Topic’ te blijven.
En dan kies ik natuurlijk voor het horloge met de beeltenis van mijn naamgenoot.

Orologio Signaturis Temporis.
Welkom terug in de hectische buitenwereld 
Ah! Eindelijk iemand die dit contemplatieve topic ten volste kan waarderen.
Ik vond het zelf wel een relevant topic. In plaats van “welk horloge draag jij vandaag” nu “welk horloge ga je het langste dragen”
Stel nou eens dat mijn vader het in zijn hoofd had gehaald om met zijn horloge begraven te willen worden. (Hij had er immers maar één.) Ik had deze prachtige klok nu niet gehad. Een horloge dat ik altijd draag als ik mijn familie bezoek. Zo zou het met onze horloges en kinderen of andere dierbaren ook kunnen zijn. Wat een verspilling anders.

Ik geloof niet dat er veel deelnemers aan HF zijn met maar 1 klok…
Nee, maar genoeg met meerdere kinderen.
Grappig Gnik, maar ik vertouw die kraaien voor geen cent! 
Ik laat mijn horloges ook na en het idee dat er mensen zijn die mijn horloge achteraf pikken doet me toch besluiten om zonder zwarte monster te worden begraven