Mezelf even voorstellen

Goedenavond leden,

Mijn naam is Danny, 23 jaar en ik lees al even mee op het forum. Het horlogevirus heeft me al een aantal jaar te pakken, ook door een goede vriend en tevens actief lid op het forum.

Met een Citizen begon het virus zich langzaam in mijn lichaam te verspreiden, wat resulteerde in een aantal andere aankopen zoals een Breitling, Tag Heuer en Rolex. Momenteel is mijn favoriet om te dragen een onlangs aangekochte Rolex GMT Master II uit 2019.

Graag kijk ik rond op dit forum voor nieuwe informatie en misschien wel een nieuwe prooi om het virus iets af te remmen…

Groetjes,
Danny

37 likes

Haha, welkom! Dit is juist het begin van de “ellende” :). Sinds ik lid ben van het forum is het virus zeker niet afgeremd!

2 likes

Welkom! Benieuwd naar foto’s van de rest van je collectie :smiley:

1 like

Welkom! Lekkere merken al!

1 like

Welkom op HF Danny en veel plezier hier gewenst. Bij mij begon de horloge liefhebberij met dromen over het ooit een keer bezitten van een Omega horloge.

2 likes

Mijn beste,

Danny, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hallo en welkom op het forum!

1 like

Welkom.

2 likes

Welkom! Je bezit al een paar mooie merken zo te lezen en te zien.

1 like

Welkom. Wat een horloges al.

Toen ik een twintiger was, bestond corona nog niet. Iedere verdiende cent moest destijds op aan bier, taxi’s, tickets en vakanties. Aan horloges dacht ik toen niet. Gelukkig misschien maar.

5 likes

Welkom op HF!

1 like

Welkom Danny! Doe je niet slecht op je 23e al mooie horloges!

2 likes

Hoi Danny!!!

1 like

Welkom Danny emot-tiphat

2 likes

Welkom hier.

1 like

Heel tof :star_struck: welkom bij de club Danny.

1 like

Welkom.

1 like

Welkom!
Ik weet niet hoe je het doet, maar je hebt al een serieuze collectie voor iemand van 23 :ok_hand:t3::100:

2 likes

Denk dat dat nooit gaat gebeuren :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom, veel plezier hier op het forum.
Heel mooie gmt! Ben nu wel nieuwsgierig naar de rest van je collectie :smiley: :+1:

2 likes