Zou het niet Skyquest zijn…? Noble is geen gmt… Maar had dit gezegd over groene gmt of diver van Monta , spannend!
Al denk ik een Atlas…
Deze 12-uur markering zou exclusief zijn aan de Noble, maar de GMT-functie is inderdaad nieuw voor de Noble. We wachten in spanning af!
Mocht iemand interesse hebben in de verbeterde versie van de Tuseno Windseeker, de pre-order gaat morgen van start.
Ik ga het niet doen. Al teveel nieuws dit jaar. Maar ik heb wel even getwijfeld
Deze nog een laatste keer op de pols, voordattie in de verkoop gaat. Het verlangen in de jacht bleek helaas toch sterker dan het genoegen in bezit.
Ik heb er ook wel naar gekeken. Die gele secondenwijzer vind ik jammer.
Ik zat zelf echt maanden te twijfelen of ik nu wel of niet voor de zwarte Shellback moest gaan. Maar zoals gewoonlijk kwamen er toen andere op m’n pad en werd ‘t heel lastig om een derde duiker in een half jaar te verantwoorden.
De Arcange!
Met een mooie band van Ko!
De band is helemaal top! En het horloge ook. Voor dit geld is het echt vijf sterren. Het formaat is top, de afwerking ook dik in orde. Het bandje was niet zo denderend, maar dat is opgelost door @Ko-Banden
De foto’s zijn niet zo scherp, snel even wat foto’s gemaakt met de slechte camera van mijn telefoon.
Was er nog onbekend mee Roel, ziet er inderdaad tof uit
Gefeliciteerd met deze Arcange. Ik hou ze ook in de gaten, net als baltic overigens.
Wat is je polsmaat?
18,5!
Hij is lekker dun en de kroon is ook lekker bescheiden.
Net wat teveel tekst op de wp, voor het overige: tof ding.
Haha, nee, ik heb de foto gedraaid (komt van de website). Scherpe blik hoor!
Snap ik, prachtig! Heb zelf de Noble met fumé blauwe plaat gehad, kan hem niet afraden! Had zelf gehoopt met draai bezel…