Was er nog onbekend mee Roel, ziet er inderdaad tof
uit
Gefeliciteerd met deze Arcange. Ik hou ze ook in de gaten, net als baltic overigens.
Wat is je polsmaat?
18,5!
Hij is lekker dun en de kroon is ook lekker bescheiden.
Net wat teveel tekst op de wp, voor het overige: tof ding.
Haha, nee, ik heb de foto gedraaid (komt van de website). Scherpe blik hoor! ![]()
Snap ik, prachtig! Heb zelf de Noble met fumé blauwe plaat gehad, kan hem niet afraden! Had zelf gehoopt met draai bezel…
Die ja, echt prachtig merk, zeer ondergewaardeerd!
Hele mooie combi. Stijlvolle band. Werkt Ko alleen op verzoek of is er een assortiment? Leuk horloge ook. Heb een zwak voor sector dials.
Er komt een erg stijlvolle nieuwe Makina aan: de Mephisto_III. Heel sculpturaal gevormd. Ik mag het wel. Kleien minpuntjes zijn de in mijn ogen ietwat kleine kroon en het ontbreken van de pinion cap, maar dat is waarschijnlijk allemaal wel vergeeflijk. Het obstakel is meer de aankoop/import zelf, zoals gebruikelijk. Hoe vaak moet je je laten verleiden?
Leuk model ![]()
Ik kom hier al 13 jaar en dit is de eerste keer dat ik dit zie. Wat is dat?
Een dopje op de wijzers.
Leuk horloge. Kast lijkt op Furlan Marri, zo met die tekst/ serienr tussen de lugs.
Pushpin steekt uit aan de linkerkant ![]()
Dat kan toch haast niet waar zijn? Vaak is het niet zo belangrijk (maar zie het gapend gat in de Nova V2). Hier zou het kapje op de wijzerstack voor mij net even de boel mooi opschonen