Microbrand only (Deel 1)

Die ja, echt prachtig merk, zeer ondergewaardeerd!

Hele mooie combi. Stijlvolle band. Werkt Ko alleen op verzoek of is er een assortiment? Leuk horloge ook. Heb een zwak voor sector dials.

1 like

Er komt een erg stijlvolle nieuwe Makina aan: de Mephisto_III. Heel sculpturaal gevormd. Ik mag het wel. Kleien minpuntjes zijn de in mijn ogen ietwat kleine kroon en het ontbreken van de pinion cap, maar dat is waarschijnlijk allemaal wel vergeeflijk. Het obstakel is meer de aankoop/import zelf, zoals gebruikelijk. Hoe vaak moet je je laten verleiden?

24 likes

Leuk model :slightly_smiling_face:

Ik kom hier al 13 jaar en dit is de eerste keer dat ik dit zie. Wat is dat?

1 like

Een dopje op de wijzers.

1 like

Leuk horloge. Kast lijkt op Furlan Marri, zo met die tekst/ serienr tussen de lugs.

Pushpin steekt uit aan de linkerkant :thinking:

1 like

12 likes

Dat kan toch haast niet waar zijn? Vaak is het niet zo belangrijk (maar zie het gapend gat in de Nova V2). Hier zou het kapje op de wijzerstack voor mij net even de boel mooi opschonen

1 like

Nieuw merk voor mij

8 likes

Ik ben zeker bekend met het dopje. Niet met de term pinion cap

1 like

Dat weet ik eigenlijk niet. Ik bestel altijd iets specifieks, heerlijk om zo een band samen te stellen naar eigen wens.

Ja ik had een te langs push pin, is nu verholpen!

1 like

12 likes

Deze is wel leuk en uniek. Geïnspireerd door de 300SL Gullwing. Ik ben niet heel zeker wat ik van de pinion cap en kastvorm vind… maar lijkt wel cool.
Jammer dat je deze niet eerst in handen kan krijgen.

Deze is tof zeg :ok_hand: ik zit een beetje dwalend in mijn zoektocht binnen het Rijk der (iets meer) formele horloges. Deze gaat op t lijstje

1 like

Ik moet hier toch op terugkomen. Twee dagen later een duiker besteld, maar niet de Tusenö. Nog twee horloges (NTH GMT en de Zelos) te verkopen om het te kunnen verantwoorden. :joy:

In de tussentijd blijft deze toch enorm veel polstijd krijgen. Blijft misschien toch wel de ultieme Rolex Explorer homage voor mij.

12 likes

Hebben jullie de nieuwe Zelos Nova ook al gezien? Mijne is al onderweg😎

8 likes

MKII Paradive.

1 like

Zag deze vandaag op facebook voorbij komen.
Leuk ding én een vernieuwde stalen band.
Goed alternatief voor hun huidige ‘Canova’, welke toch vrij gevoelig is voor swirls bij het deskdiven :swimming_man:

13 likes

Ziet er netjes uit. De sluiting van de nieuwe band krast alleen ook al als je er naar kijkt denk ik.

2 likes