Give me an alligator in a sailboat
14mm is ook niet dun
Deze variant liet bij mij een mindere indruk achter. Het is grappig dat aventurine het zo goed doet. Omdat zovelen het nu ook al gedaan hebben wordt het in mijn beleving steeds meer een gemakkelijk trucje, een beetje a la Tiffany pasteltinten. Sommige toepassingen voelen ook echt op z’n plaats en dit is ook zeker niet lelijk. Die andere varianten ogen voor mij echter beduidend sterker.
Leuk vrolijk ding, met toch een soort retro vibe.
Heerlijk als zo’n niet-bracelet band mooi aansluit op de kast!
Het is erg sterk design, van Aera, maar of het ook mijn stijl zou zijn? Omdat het zo strak is zou het misschien kunnen. Vaak is eenvoud een goed devies en zou het daarom al niet misstaan.
Is Vapaus nog functioneel? Wat mij betreft hebben ze met deze serie wel iets moois gemaakt, maar het lijkt weinig impact te hebben gehad.
Wat bedoel je met functioneel? Hij doet het nog ja
Ik vind het een mooi klassiek ontwerp in de Bauhaus stijl. Althans: daar doet het mij aan denken.
Ik denk dat hij vraagt of het bedrijf nog in leven is.
Ik bedoel of het merk nog opereert!
Volgens hun website wel:
“VAPAUS will craft new Veli watches towards the end of 2024. The Veli page of the website has been updated with information. Email us to state interest.”
Junghans hommage?
Ziet er best oké uit. Ik vind de witte en groene wel tof. Ik weet nog niet goed wat ik van de prijs van €1500 vind.